• Morgen wordt het ong. 14 graden. Bóven nul. Yesh, ik kan nu wel een dansje doen van blijheid..

    Die kutkou komt mijn neus uit n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    We hebben het verdiend, al zeg ik het zelf :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vandaag 22 graden volgens de verwachting :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hier zou het 18 graden woorden,en dara moet je minstens 2 grade bij optellen,dus 20. En nog bewolk ook dur dan voelt het warmer aan,zitte wal al op de 23 graden en dan ook nog eens benoud. Dus het voelt gemakkelijk als 25 of meer.
    Ik haat die warmte.Ik wil de winter terug, en wel nu!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wieh, ik ben vandaag de hele dag buiten. Lang leve vakantie :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Exercitus schreef:
    Hier zou het 18 graden woorden,en dara moet je minstens 2 grade bij optellen,dus 20. En nog bewolk ook dur dan voelt het warmer aan,zitte wal al op de 23 graden en dan ook nog eens benoud. Dus het voelt gemakkelijk als 25 of meer.
    Ik haat die warmte.Ik wil de winter terug, en wel nu!

    Haha nouja van 18 naar 25 graden is wel een beetje overdreven dan :P
    Ik kan juist niet wachten tot de zomer! Ik zit al in mijn korte broek en ik ga zo heeeeel veel zon vangen, muwahahaha. Deze winter was de vreselijkste winter ooit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Haha nouja van 18 naar 25 graden is wel een beetje overdreven dan :P
    Ik kan juist niet wachten tot de zomer! Ik zit al in mijn korte broek en ik ga zo heeeeel veel zon vangen, muwahahaha. Deze winter was de vreselijkste winter ooit.

    Nee hoor geloof me als je in de zon zit voelt het makkelijk 5 grade(en gister zelfs meer) warmer aan dan de echt temperatuur,en de Nederlandse voorspelling kloppen toch nooit voor Limburg.Dus je moet er zowiezo een paar graden bij optellen in de zomer en een paar graden er af halen in de winter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik noem 14 graden echt geen zomer hoor.. Vandaag wordt het 25 graden dat noem ik pas zomer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    bij ons is het 26 graden^^
    ben meteen bruin gewordenO.o


    Music on, word off