• Altijd zeuren ze maar he, die meisjes uit m'n klas.
    'Oh ik ben zo slecht in gym. Ik heb echt geen conditie. Oh, ik heb echt geen zin in de piepjestest hoor! Dat kan ik echt niet! Ik haal echt een vier.'
    En vervolgens ben ik weer de enige die een vier haalt, en dan halen zij weer allemaal een zeven of een acht.
    Echt waar, ze moeten eens ophouden met beweren dat ze zo slecht zijn. Ik raak daar zo gefrustreerd van. Elke keer weer; 'zeuren dat ze het niet kunnen,' 'rennen,' en dan ben ik weer de enige met een onvoldoende en staan zij weer schijnheilig te doen met 'Oh het ging toch wel goed.' En dan er nog bij giechelen ook. Bah.
    Aanstellers ¬¬


    Life is hard and then we die

    Dat doet een meisje uit mijn klas ook. Maar zij is vele malen erger. Ik fiets met haar mee, en ik vraag; "Heb je geleerd voor de repetitie" -meestal vraag ik het niet eens, maar als voorbeeld-. Vervolgens antwoorde zij; "Nee, ik heb het alleen maar heel eventjes doorgelezen", en vervolgens haalt ze een 8. Doorlezen staat gelijk aan goed leren voor mij.
    En ik zit bij een meisje in de klas die haar huiswerk inplant. En nu écht sirieus: zij heeft eens 5 uur geleerd voor een repetitie biologie. Like, OMG.


    it's so empty living behind these castle walls

    k hebn ook altijd heel laag met dat soort teste gaan ze de hele tijd roepen van 'ja *naam* is de beste want die heeft lekker hoger' echt heel irritant


    Who needs love when there is chocolate

    Ik haat zo'n mensen.
    Of zo'n meisjes die heel mooi zijn: 'Goh, ik ben echt zo lelijk hé...' Dan heb ik gewoon zin om ja te zeggen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    zo'n aanstellers

    Dat ken ik.
    Maar wij doen geen beeptest meer op school, gelukkig maar.
    Maar ik erger me vooral aan de mensen die zeggen dat ze het wel snappen en dan toch de leraar opeisen, zodat ik echt never nooit niet de kans heb om uitleg te vragen omdat hij altijd bezig is met hún en hun idiote vragen over zijn privéleven of iets totaal dat totaal niet met het vak te maken heeft.
    *Grmbl*

    zulke meisjes zitten er ook bij mij in de klas en ik erger me er ook ook....:S

    aanstellers ;x

    dat ken ik. helemaal met je eens. gewoon boos worden. doe ik ook altijd


    Love sheds light one the darkest of times

    Zo doe ik zelf ook wel eens ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    zulke zitten ook bij mij in de klas (ps: je bent niet de enige die trap 4 haalt hor!!):P


    love is in the air... but i can't fly

    Zo doe ik soms ook wel. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Zo'n vriendin heb ik ook. Erg frustrerend.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat doet niemand (toch niet met de beebtest) in mijn klas. Iedereen - zelfs de mensen met een topconditie - haten hem (:
    Maar een van mijn vriendinnen is wel zo met haar punten, en dan enkel wanneer ik eens minder heb dan haar... Ik snap je frustratie, het is degoutant.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben de eerste die altijd ten onder gaat (letterlijk ik val altijd de vloer aan). Maar ik mag hem dan altijd over doen XD


    behind very angel is a demon

    Daar kan ik ook niet tegen. Net als een meisje die een keer zei: 'Ik haal echt een onvoldoende, ik heb niet geleerd' En dan vervolgens haalde ze een 10. Daar kan ik dus echt niet tegen ;o