• Altijd zeuren ze maar he, die meisjes uit m'n klas.
    'Oh ik ben zo slecht in gym. Ik heb echt geen conditie. Oh, ik heb echt geen zin in de piepjestest hoor! Dat kan ik echt niet! Ik haal echt een vier.'
    En vervolgens ben ik weer de enige die een vier haalt, en dan halen zij weer allemaal een zeven of een acht.
    Echt waar, ze moeten eens ophouden met beweren dat ze zo slecht zijn. Ik raak daar zo gefrustreerd van. Elke keer weer; 'zeuren dat ze het niet kunnen,' 'rennen,' en dan ben ik weer de enige met een onvoldoende en staan zij weer schijnheilig te doen met 'Oh het ging toch wel goed.' En dan er nog bij giechelen ook. Bah.
    Aanstellers ¬¬


    Life is hard and then we die

    Sla ze :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is wel dom ja.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    Dat is wel dom ja.


    I'm a little bit lost without you <3

    Die heb ik ook in m'n klas.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zeg wel dat ik een 4 haal, maar die haal ik dan ook echt. Maar als je al weet dat je meer haalt en dan dat alsnog zegt dan vind ik dat dom.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heroic schreef:
    Die heb ik ook in m'n klas.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmpf, die mensen ken ik ¬¬
    Ik haal ook altijd 3 of een 4..
    Laatst had ik nog een 4 -zucht-


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik heb precies hetzelfde.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik had trap tien, maar ik had verwacht dat ik trap vier niet eens zou halen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik dan weer niet met gym maar ik heb soms zeg maar een gevoel hoe ik het heb gemaakt en dan heb ik het gevoel dat ik het slecht heb gemaakt maar blijkt dat ik toch hoger heb dan iedereen.
    En dan beginnen ze weer als ik zeg dat ik denk dat ik het slecht heb gemaakt; komt zij weer, jij maakt alles goed terwijl ik dan gewoon écht het gevoel heb dat ik het slecht heb gemaakt


    Queen of Hell is my name

    Precies! >:C
    Ik heb ongeveer hetzelfde.
    Zijn we met economie bezig en dan zeg ik 'Ik snap er geen tyfus van'. En dan zeggen hun dat ook en dan zeg ik 'Ja tuurlijk, als jullie dat zeggen halen jullie alsnog een voldoende'. 'Nee nee ik snap het echt niet'.
    -We krijgen we PW terug- EN RAAD EENS. Ik heb een onvoldoende en hun... Tja... een voldoende natuurlijk. .____.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dat is zo focking irritant. Dat had ik ook altijd. En dan jou achterlijk aan gaan kijken van, haha, jij hield het niet lang vol. >.<


    blame the bully.

    Eet ze op.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik haal nog geeneens een vier, maar ik zeur wel altijd als we moeten lopen bij gym. Als we netbal of zo hebben niet, dat is leuk. Maar een vriendin van me heeft dat ook, had ze een 8 of zo op zo'n test. 'k Heb er ook een hekel aan, maar ik negeer 't gewoon.

    nou ik ben slecht EN ik haal onvoldoendes........
    dus ik heb eigenlijk geen mening


    I wish you were here.