• Deze mevrouw haar streefgewicht is 450 kilo! Even voor de duidelijkheid, ze weegt nu minder.

    Wat voor een doel heb je dan in je leven, als je de dikste ter wereld wilt worden. Zo mooi is dat niet en de kans is super groot dat je dood gaat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind niet dat jullie haar dom wijf moeten noemen. Ieder zo zijn eigen keuzes, het is waarschijnlijk gewoon een verstoord zelfbeeld.


    your eyes are like stars in the night.

    Als zij daar blij van word. :|


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Dat is niet zo gezond van dr


    Life is hard and then we die

    Phantasy schreef:
    Wtf, dan ben je idd gek in je hoofd. x]

    Poseidon schreef:
    Ik vind niet dat jullie haar dom wijf moeten noemen. Ieder zo zijn eigen keuzes, het is waarschijnlijk gewoon een verstoord zelfbeeld.


    Dan moet ze naar een psygiater, dat helpt beter dan jezelf volstouwen met junkfood en snoep.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik las het vanmorgen in de krant. 'k vind het erg voor haar kind (want er stond toch dat ze één kind had hé?). Komaan, dat kind moet zich toch doodschamen met zo'n moeder? ;o


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nja, kan ze wel ongestoord vreten, toch? :Y)


    ars moriendi

    UNCOMMON schreef:
    Omg o.o


    Tanya is de beste.

    xChocoKoekje schreef:
    WTF


    jah hea pandatje van me vaag hea

    mazzellllllll


    I wish you were here.

    En hier vind je foto's

    Arm kind..

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 18:54 ]


    Let the Night embrace you

    als dat haar doel is en ze haalt dat dan denk ik dat ze het nooit zal kunnen bewonderen in het G. records book, tegen dan is ze alang onder de grond (als ze teminste een grote,stevige kist kunnen maken)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Als ze dood gaat: FAIL.


    I live for the applause, you will die for it.