• Ja dit keer vooral voor de fans, meisjes worden in elkaar geslagen en gaan uit angst weg. Perrine is gezien en schijnt expres aan de kant van Tom te staan. Vandaag weer een halve bal, de zaal is voor minder dan de helft vol en de stoelen zijn allemaal vrij. Ik heb echt medelijden met de jongens, hun management suckt echt zwaar!


    -

    Omg, dat is echt erg.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    heb ik wat gemist?
    want ik snap dit niet echt


    the end of the world in the night

    Danyeeel schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHA

    hahahaha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom laten ze die Perrine dan in de zaal? Ö


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dit is gewoon erg. Ik bedoel, je zou naar hun concerten moeten gaan om van hun muziek te genieten, niet om zo dicht mogelijk bij hun te kunnen staan. Want dat is waar het om draait toch ? De muziek die ze maken, niet hoe ze er uit zien. Natuurlijk speelt dat ook een rol, maar hallo, ik ga naar concerten voor de muziek hoor. Btw, je vang zo veel meer op van de concerten als je niet zo vanvoor probeert te dringen. Serieus, sommige mensen overdrijven gewoon. Ik vind het echt wel sneu voor de jongens, ze willen ook gewoon dat hun fans van hun houden vanwille de muziek die ze maken, toch ? Ik hoop echt dat ze door dit hele gedoe niet gaan stoppen ofzo, want dat zou erg zijn.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Als het zo leeg is kan je toch makkelijk overal bij en tussen door zonder dat je plat gedrukt word? ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:16 ]


    I Love You