• Ja dit keer vooral voor de fans, meisjes worden in elkaar geslagen en gaan uit angst weg. Perrine is gezien en schijnt expres aan de kant van Tom te staan. Vandaag weer een halve bal, de zaal is voor minder dan de helft vol en de stoelen zijn allemaal vrij. Ik heb echt medelijden met de jongens, hun management suckt echt zwaar!


    -

    BK schreef:
    (...)
    I'm gonna die if that is true! ._.


    jaa ik ook!

    Tommiex3 schreef:
    (...)

    Er werd ook al gezegd dat dit de afscheidstour was.

    Wat? O.o


    Some people make the world special just by being in it

    :O het gaat wel lekker zeg deze tour..
    best lullig allemaal


    Never forget the things that make you smile

    Omg wat erg :'( Welk concert was dat??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Washington schreef:
    Ik snap iets niet. Ik hoor heel veel verhalen, dat Tokio Hotel fans opstandig zijn (?). Maar als dat zo is? Waarom slaat niemand dat kakwijf op haar bek?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha omdat het nu allemaal wat minder gaat met de tour en kaartjes enzo, gaat iedereen meteen het ergste denken. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh, dat is heel kut! Hopelijk verlopen de volgende concerten een stuk gemakkelijker.


    I recycle my thoughts.

    echt zielig voor de boys <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ik krijg echt zin om die Perrine te slaan.. -krijgt moordneigingen-


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    RepentRepent schreef:
    Wooow, echt erg. o.o

    weetje, als ik nog 1 woord over die perinne hoor dan heeft zij een heel groot probleem! :@

    Hazardous schreef:
    (...)


    als ik haar zie, doe ik het wel xD

    P.S weet iemand waar die pirenne woont? ik ben binnenkort in frankrijk -joke- xD

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 14:56 ]

    Captivity schreef:
    (...)

    als ik haar zie, doe ik het wel xD

    HAHA ok (A)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    (...)
    HAHA ok (A)


    welkom bij de club, nog iemand?? dan zijn wij de antie afghanes on tour whaha xd