• Als bij jullie de wekker gaat, wat horen jullie?
    Ik hoor Secrets van OneRepublic.

Waarom dat liedje? Nou, ik ben al... 2 jaar (?) fan van OneRepublic en nog niet zo lang is hun nieuwe album uit en dat liedje vond ik wel leuk beginnen (Met die viool) om wakker te worden :E

I live for the applause, you will die for it.

Mijn wekker is 'Wake Up Call' van Only Seven Left

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Radio - nieuws van 6 uur volgens mij!

Ghehe, mijn mama/papa maakt me wakker. _O_

Tanya is de beste.

'Automatisch' van TH.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

All American Rejects - Dirty Little Secret

Omdat het liedje zalig is, heel luid --> ik word er wakker van. En het is een van de weinige liedjes die op mijn gsm staat (+ de andere gebruik ik al voor mijn belsignaal en agenda shit en zo)
    En mijn gewone wekker (klokradio) gaat erna ook nog is een paar keer af. Mijn gsm gaat heel erg vaak af :Y) Heb nooit zin om op te staan

Live life limitless.

Rihanna - Rude Boy

dan gaat mijn wekker ongeveer nog 10x af

EDIT: Nu is het Wake-Up Call - Only Seven Left :'D

[ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 21:00 ]

I'm a little bit lost without you <3

Tokio Hotel - Dogs Unleashed (Speed!) Haha. Ik word gewoon zo vrolijk van da liedje. "We are ducks on weeeeeed!" -Sorry, kan het niet laten.-

I believe in music the way some people believe in fairytales.

*beeb**beeb**beeb*
    *boem*

...
    en dat 7 keer herhalen
    "ELINE, HET IS AL ..:.. . JE MOET NU ÉCHT NAAR BENEDEN KOMEN ANDERS MIS JE DE BUS!"

volgens mij was dat het wel...

[ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 21:24 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik heb twee alarmen;
    Adam Lambert ~ Whataya wan't from me?
    Justin Bieber ~ One Time
    <3

Let's do this poo

De -storende- radio .____.

Hope goes lost but never dies.

Of een of ander liedje van mijn mobiel(als ik een andere doe dat doet mijn wekker het niet) Of vroegevogels/klasiek(radio)

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Beautiful Soul van Jesse Mccartney. Niet dat ik iets met die muziek heb, maar die eerste noten zijn zo vrolijk :')

I clicked my heels and wished for you.

Soms hoor ik de wekker van mijn zus en dat is een liedje van Bring Me The Horizon maar meestal roept m'n moeder me op. Vroeger had ik altijd Morning Train van Sheena Easton ofzo, van Eurotrip :'D

Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

For Your Love - Chris Brown.
    Maar ik moet even een andere hebben :'D

-

Ik hoorde een degoutant gepiep dat steeds maar harder werd.
    Hoorde, want nu is mijn gsm kapot: hij maakt geen geluid meer.
    Nu hoor ik mijn moeder 'Tinne, kwart na 7! Tinne, half 8! Tinne, 5 na half 8!!!' roepen (:

[ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 22:31 ]

Home is now behind you. The world is ahead!