• ja , ik ben benieuwd naar jullie slecht kantjes (A)

    ik heb vandaag nog mn speeksel tussen de boterham van een jonge gespoge , die had me vandaag getreiterd en dat heb ik niet graag (A)
    en heb hem die boterham met choco dan met veel smaak zien opeten die middag (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik doe dat soort dingen niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn koekje was op de grond gevallen en ik raapte het op, veegde het af en at het terug op.Iewl .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik kan op niks komen eigenlijk.
    Ik heb ooit een politieagent uitgescholden?
    en op iemand gespuugd haha.

    -- En ook op paar politie agenten gespuugd haha.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:52 ]


    Smiling but close to tears.

    iemand het ziekenhuis in geslagen omdat hij zei dat mijn moeder een hoer was...

    ben er trouwens niet trots op losertje was dat.

    eigenlijk is dat niet goor...

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2010 - 18:53 ]

    oke dat vind ik best wel heel erg ranzig :X
    Sorry


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb eens van bij de buren een bak groene slijm over een politieagent heen gegooid en ik heb ooit eens toen mijn pa nog in een clubhuis achter de bar werkte gespuugd in twee kopjes thee en dat toen aan aan twee agenten gegeven xd. En verder was dat het wel.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:56 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat zal ik hier maar niet neerzetten, lijkt me verstandig.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat is toen:
    ik op het strand was met toen in die tijd mijn beste vriendin en toen blufte zo'n boy me en mij moet je niet bluffen want dan doe ik het egt :Z dus hij zechy: 'BLuf dit spekje op te eten' maar op dat spekje zat een klodder tuf van hem. en egt sirieus ik word er nu nog misselijk van. Maar toen had ik dat dus opgegeten:| egt smerig maarjaa.. je moet alles een keer meemaken in je leven tog :P XD


    /

    Dat is toch echt te erg/onverantwoord om hier neer te zetten, en het is ook nogal privé..
    (Maar ik was niet nuchter, laten we het daarop houden)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny