• Okéé, er is serieus iets mis met die zak.

    i hate him cuz he bitches on TH...

    http://perezhilton.com/?s=tokio+hotel&paged=2

    T'is gewoon een veeel te dikke gay die te weinig aandacht kreeg toen hij klein was, en daarom zich zo enorm aanstelt.

    hopelijk laten de amerikaanse mensjes zich niet ompraten door die kakker

    who hates him too?

    [ik haal mijn :Y) leger]

    edit: Eerst vond perez TH geweldig en de twin hot.
    Hij heet een eindeloos grote crush p bill, en hij kan het niet verkroppen dat de liefde niet wederzijds is... sorry perez

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 20:28 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik vind hem coel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik mag m ook niet, nog nooit gedaan ook..
    hij heeft iets over zich waar ik echt van walg >.<


    She said: I gotta find out for myself

    Ik vind hem echt 3x niks, en niet omdat hij TH niet mag.

    Ik vind hem een ongelofelijke aandachtshoer die in zijn leven niets bereikt heeft, maar om een of andere vage reden toch 'de queen van gossip' genoemd wordt.


    BAM!

    Ik vind hem cool. Hij is grappig :Y) Hij beledigt zoveel artiesten, gewoon omdat hij hun gezicht niet afkan ofzo, en ja, da's heel laag en blablabla maar roddelen is nu eenmaal zijn beroep geworden en kijk, hij heeft zijn droom tenminste waar gemaakt en hangt nu rond met de andere bekenden. Van al de acteurs/actrices/bands/... die ik graag heb, heeft hij er ook al veel naar beneden gehaald, maar Idc. Er zijn veel mensen die commentaar geven op bekenden zonder dat ze hen kennen of gewoon omdat hun gezicht hen niet aanstaat. Trek je daar niets van aan! (;

    Edit: maar soms (heel vaak) gaat hij er wel over.^^

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 20:17 ]

    Hingucker schreef:
    I'm in. :Y)

    dan zijn we al met 2...


    anyone elsexD


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Hij boeit me niet echt....


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben echt een hardcore-fan van die site.
    Het is niet altijd leuk als ie mensen afkraakt, maar ja.
    Perez is een bitch, and bitches need love too..?
    lol.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 20:26 ]


    I've got your back like a bra strap.

    Homo's vind ik persoonlijk schattig, maar let wel : Perez is hier een uitzondering op!

    I hate him :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind hem gaaf. :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb hem nooit kunnen hebben.Ik vind het zeer kinderachtig en nutteloos waar hij zich mee bezig houdt en hij is zeker en vast al geen stijl icoon.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Perez is niet alleen op Th aan het bitchen
    hij bitcht op iedereen
    dat is namelijk
    ZIJN WERK :D


    Smile with your heart.

    Je gaat me toch niet vertellen dat je hem haat omdat hij over TH roddelt & zulke dingen zegt?

    Sorry, maar dat vind ik lichtelijk overdreven. Alsof TH zijn enige 'slachtoffer' is. En noem je 'm daarom 'dikke gay'? Wat is er mis met homo's dan? Sorry, maar ik vind jouw beredenering nergens op slaan. Maar dat vind ik dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb er niet echt een mening over, eigenlijk.


    your eyes are like stars in the night.

    oeps dubbelpost

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 16:32 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.