• Gisteren hadden ik en mijn pa het ervoor dat Bill zo dun is. Toen zijn mijn pa zo van miss is hij wel aan de drugs want Robiie Williams was ook zo dun dat ze dachten dat hij anorexia had maar die was aan de drugs. David Bowie Het zelfde. Sting van de Police ook. Maar ik denk echt niet dat die jongen aan de drugs is!! mijn pa zo van je wil het niet geloven omdat je te erg obsessed door hem bent. ik ben best wel in de war daardoor. Denken jullie dat het kan??

    Ik denk niet dat Bill anorexia heeft, en ik denk ook niet dat hij drugs gebruikt. We weten het niet zeker en we zullen het nooit zeker weten ook, maar ik ga er vanuit dat het niet zo is. Bill is altijd al dun geweest, heeft een onregelmatig eetpatroon en dat zijn allemaal verschijnselen die we dan gaan vergelijken met dat, alleen maar omdat-ie toevallig dun is.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als Bill anorexia zou hebben zou die jongen niet zo op dat podium staan lopen en springen en terwijl zingen.Bill is van nature al sowieso mager.Tom is ook zo, alleen zie je dat bij hem niet.En het is gewoon door de stress van hun nieuwe album etc


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.

    Precies.


    your eyes are like stars in the night.

    http://www.youtube.com/watch?v=-b3bfjblumk

    Bill over zijn anorexia en over drugs xD


    Scream for mercy!

    dunno , vind het een beetje zijn probleem eigelijk (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Volgens mij niet.
    Ik denk persoonlijk dat hij van nature uit zo smal gebouwd is. Een vriendin van mij is ook groot en is ook super mager. Iedereen denkt ook dat ze anorexia heeft maar dat is niet zo. Het zijn gewoon haar genen. En dat is volgens mij net hetzelfde bij Bill.


    One Day you'll remember me...

    Ik weet niet meer wat ik moet denken, al lijkt drugs mij eerder een optie dan anorexia. Die jongen heeft zoveel media aandacht gehad en nu valt dat opeens weg, het zal me niks verbazen als ze in een depressie raken.

    Het kan me eerlijk gezegd niet zo veel schelen (:


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hingucker schreef:
    Nee.
    Zijn drugstijd is voorbij.
    Nu zijn de fans zijn drugs, zegt Bill zelf.

    Dat klinkt echt griezelig en - naar mijn mening - ongeloofwaardig haha :')
    Men zegt wel meer.
    Ik bedoel hier niks mee


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zijn sigaretten zijn zijn drugs ja.
    Moest hij deze achterwegen laten


    KAK.

    Anorexia? Nee, ik denk het niet. Zoals velen hier zeggen komt het doordat hij al vrij dun van zichzelf is, en een ongezonde, onregelmatige levensstijl heeft. Hij heeft vroeger wel met drugs geëxperimenteerd. Tom ook. Maar ze waren niet verslaafd, dus daar kan het niet aan liggen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.