• Gisteren hadden ik en mijn pa het ervoor dat Bill zo dun is. Toen zijn mijn pa zo van miss is hij wel aan de drugs want Robiie Williams was ook zo dun dat ze dachten dat hij anorexia had maar die was aan de drugs. David Bowie Het zelfde. Sting van de Police ook. Maar ik denk echt niet dat die jongen aan de drugs is!! mijn pa zo van je wil het niet geloven omdat je te erg obsessed door hem bent. ik ben best wel in de war daardoor. Denken jullie dat het kan??

Als je een dag niet eet omdat je het te druk hebt dan denk ik wel dat je na enkele weken volledig instort. Trouwens de kans bestaat want hij gaat dat niet toegeven of vertellen als je dat hebt. En hij kan dat goed verstoppen met zijn drukke leven. En drugs ik denk van niet,maar het kan ook gewoon door medische redenen zijn dat hij zo mager is. Je hebt mager en mager hé.

Don't know / don't care. ;D

None but ourselves can free our minds.

Nee.
    Zijn drugstijd is voorbij.
    Nu zijn de fans zijn drugs, zegt Bill zelf.

You are the poetry Shakespeare was missing.

UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.

Dat denk ik ook wel. Hij geeft zelf toch ook toe dat hij te weinig/onregelmatig eet onder andere door de stress. Als je écht anorexia hebt zou je dat nooit en te nimmer toegeven. En met drugs, tja.. Volgens mij is Bill daar gewoon niet het persoontje voor. Ze hebben er immers zelfs een liedje over geschreven over hoe slecht het is enzo. En nee, dat zeg ik (hopelijk) niet alleen omdat ik geobsedeerd ben door hem.

Xx.

The time you enjoy wasting, is not wasted time..

Het verschil tussen Bill en Tom is dat Tom spieren heeft, Bill niet. :')

Het zit 'm dus niet in die zogenaamde anorexia. :')

Ik denk dat hij niet anorexia heeft, maar dat hij nét op het randje zit. Aan de drugs zou best kunnen. Dat hebben zoveel beroemdheden. Kijk maar naar Lindsay Lohan, zij was de laatste waar ik aan zou denken die drugs zou nemen. Dus het kan best kloppen.

All this dampness is damp.

Meisjes hebben gewoon zo'n figuur :Y)

I live for the applause, you will die for it.

Nee, vast niet. Maar hij is in elk geval niet 'gewoon dun'.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

SonicHentai schreef:
    Nee, vast niet. Maar hij is in elk geval niet 'gewoon dun'.

Gewoon dun is hij in ieder geval niet!! Daar zijn we het denk ik allemaal mee eens.

Pliena schreef:
    Ik weet niet of hij anorexia heeft, maar ik denk van niet. Als je foto's van op de Malediven ziet, zie je dat hij mager is, that's it. Maar mensen met ano zien er nog anders uit, meer inééngevallen zegmaar.

Jep, da's idd waar.
    En over die drugs; ja, mensen (kunnen) vermageren van drugs te nemen omdat hun eetlust wegvalt [denk ik toch, ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken ^^] Maar ik denk niet dat Bill (of wie dan ook van TH) aan drugs zit.. ik denk dat zij (en/of hun entourage)wel slimmer zijn dan dat en hun carriere niet op het spel gaan zetten. (Al zou het me niet verbazen als ze al eens met die dingen 'geexperimenteerd' hebben, maar er echt aan verslaafd zijn, I don't think so)

GlamXCore schreef:
    (...)

Gewoon dun is hij in ieder geval niet!! Daar zijn we het denk ik allemaal mee eens.

Jawel.
    Hij is wel gewoon dun.
    Ik ben dat ook.
    En het is niet zo dat dat niet kan voor een jongen.
    Je zou je eigenlijk wel moeten schamen om dit onderwerp voor de zoveelste keer uit het slijk te halen.

[ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 18:05 ]

You are the poetry Shakespeare was missing.

Swallow schreef:
    (...)
    Jep, da's idd waar.
    En over die drugs; ja, mensen (kunnen) vermageren van drugs te nemen omdat hun eetlust wegvalt [denk ik toch, ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken ^^] Maar ik denk niet dat Bill (of wie dan ook van TH) aan drugs zit.. ik denk dat zij (en/of hun entourage)wel slimmer zijn dan dat en hun carriere niet op het spel gaan zetten. (Al zou het me niet verbazen als ze al eens met die dingen 'geexperimenteerd' hebben, maar er echt aan verslaafd zijn, I don't think so)

Ik vond die gedachte ookal een beetje raar en vooral van bill ga ik het niet verwachten.

het zou best kunnen, maar het kan ook "in zijn aard" zitten, want dat is bij mij net zo..
    maar anyway, hij heeft zelf in een interview(vraag me niet welke) toegegeven dat ze wel drugs hebben gebruikt ooit, dus wie weet doet hij dat wel weer..
    maar het kan ook wel gewoon anorexia zijn, maarja we komen er denk ik vanzelf wel achter..

Never forget the things that make you smile

Hingucker schreef:
    (...)

Jawel.
    Hij is wel gewoon dun.
    Ik ben dat ook.
    En het is niet zo dat dat niet kan voor een jongen.
    Je zou je eigenlijk wel moeten schamen om dit onderwerp voor de zoveelste keer uit het slijk te halen.

[ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 18:10 ]

Tanya is de beste.