• Gisteren hadden ik en mijn pa het ervoor dat Bill zo dun is. Toen zijn mijn pa zo van miss is hij wel aan de drugs want Robiie Williams was ook zo dun dat ze dachten dat hij anorexia had maar die was aan de drugs. David Bowie Het zelfde. Sting van de Police ook. Maar ik denk echt niet dat die jongen aan de drugs is!! mijn pa zo van je wil het niet geloven omdat je te erg obsessed door hem bent. ik ben best wel in de war daardoor. Denken jullie dat het kan??

    Toen heb ik in een interview gezien dat Tom en Bill wel degelijk drugs gebruikten, niet vaak maar tijdens het uitgaan enzo. Ik kan de site niet meer vinden helaas. Maar Tom en Bill zijn écht niet even mager. Kijk naar hun gezicht dan? Tom is misschien gespierder maar ik denk dat als Bill zou sporten, hij niet even gespierd zou zijn. Daarvoor moet je ook eten. En hij eet misschien wel, maar te weinig. Hij si echt veel te mager. Ik weet niet zeker of hij ano heeft. Soort van 50/50


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Scarecrow schreef:
    Meisjes hebben gewoon zo'n figuur :Y)

    Mwuahah xD
    Jou plaatje is awesome :V


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Hingucker schreef:
    Jawel.
    Hij is wel gewoon dun.
    Ik ben dat ook.
    En het is niet zo dat dat niet kan voor een jongen.
    Je zou je eigenlijk wel moeten schamen om dit onderwerp voor de zoveelste keer uit het slijk te halen.

    Goed gezegd. Voor mij geldt hetzelfde :]


    And the wheels just keep on spinnin'

    Issie zn hele leven al aan de drugs dan, aangezien hij altijd al mager was?


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Issie zn hele leven al aan de drugs dan, aangezien hij altijd al mager was?


    Mijn pa ging het vertellen ik ben het helemaal niet met hem eens. Dus...

    PiNkxNaIlS schreef:
    (...)
    Goed gezegd. Voor mij geldt hetzelfde :]


    Ik wilde eigelijk weten of het wel kon. En pa is een beetje anti-th ik mocht niet eens naar oberhausen omdat het een slechte band is.

    Bill is gewoon eng. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rewind schreef:
    Nee,Bill is niet aan de drugs.
    Hij is al van nature mager.
    En je moet zeker niet onderschatten wat dat is om veel dagen tot bijna 2uur op een podium te staan rondlopen/springen en weet ik veel wat.


    Life begins at the end of your comfort zone

    GlamXCore schreef:
    (...)

    Mijn pa ging het vertellen ik ben het helemaal niet met hem eens. Dus...

    Dat was ook niet tegen jou bedoelt hoor. :3 Meer tegen je pa en mensen die er ook zo over denken.


    blame the bully.

    Deze week hadden we het erover op school over dunne en dikkere mensen. En over het feit dat mensen alles mogen eten en niet aankomen en mensen niet alles mogen eten omdat ze anders meteen aankomen. En dus hadden we het over metabolisme. Er zijn mensen met een snel metabolisme en een traag metabolisme.

    Snel metabolisme: ze zijn slank, zijn actiever, hyperactief, kunnen niet stilzitten, verteren/verbranden hun voedsel sneller en komen dus minder snel aan.

    Traag metabolisme: ze zijn voller, minder actief, kunnen stilzitten, zijn eerder loom/traag/lui, en verbranden hun voedsel minder snel en komen dus sneller aan.

    En volgens mij heeft daar dus veel mee te maken. En het is niet omdat hij nou mager is hij meteen anorexia heeft. Zoals een meisje van mijn klas: ze is heel mager, maar zelf wil ze graag verdikken. Alleen lukt het niet, ze eet alles! En het wil maar niet lukken enz.. dus, ze heeft ook geen anorexia.

    Ik denk ook als Bill anorexia zou hebben, Tom meteen wel zou ingrijpen enz..

    GlamXCore schreef:
    (...)

    Ik wilde eigelijk weten of het wel kon. En pa is een beetje anti-th ik mocht niet eens naar oberhausen omdat het een slechte band is.

    T was niet slecht bedoeld op jou hoor :p.
    Ik vind het vooral dom dat de media er maar over blijft doordrammen...
    En verder ben ik het ook eens met Finished, ik denk niet dat Tom, en iedereen die iets met Bill te maken heeft dat zomaar zou laten gebeueren.


    And the wheels just keep on spinnin'

    Ik denk dat hij noch aan de drugs zit noch anorexia heeft. Het kan best in zijn aard liggen, ik ben ook heel erg mager maar dat ligt in mijn aard. Én het kan ook door zijn ongezonde levensstijl zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hij zat eerst wel met tom aan de drugs
    maar dat is afgelopen!
    en misschien zit het in de familie,
    want een meisje uit m'n klas is net zo dun
    en vreet als een varken en komt niet aan (:

    Finished schreef:
    Deze week hadden we het erover op school over dunne en dikkere mensen. En over het feit dat mensen alles mogen eten en niet aankomen en mensen niet alles mogen eten omdat ze anders meteen aankomen. En dus hadden we het over metabolisme. Er zijn mensen met een snel metabolisme en een traag metabolisme.

    Snel metabolisme: ze zijn slank, zijn actiever, hyperactief, kunnen niet stilzitten, verteren/verbranden hun voedsel sneller en komen dus minder snel aan.

    Traag metabolisme: ze zijn voller, minder actief, kunnen stilzitten, zijn eerder loom/traag/lui, en verbranden hun voedsel minder snel en komen dus sneller aan.

    En volgens mij heeft daar dus veel mee te maken. En het is niet omdat hij nou mager is hij meteen anorexia heeft. Zoals een meisje van mijn klas: ze is heel mager, maar zelf wil ze graag verdikken. Alleen lukt het niet, ze eet alles! En het wil maar niet lukken enz.. dus, ze heeft ook geen anorexia.

    Ik denk ook als Bill anorexia zou hebben, Tom meteen wel zou ingrijpen enz..



    Daar heb ik nog helemaaal niet aan gedacht terwijl ik het zelf heb ik heb een traag metabolisme:$:$ Ik ben het volkomen met jouw eens.

    Volgens mij komt het gewoon door zijn drukke leven. Als je jezelf geen rust gunt dan zou ik ook vermageren. Ik zou gek worden. Het is waarschijnlijk daardoor ; maar anorexia zou inderdaad ook wel kunnen.


    My friends are my estate.