• Haha, laatst moesten we voor CKV iets afhebben, dat hadden wij natuurlijk niet, dus wij zeiden tegen die vrouw "onze usb stick is waarschijnlijk onderweg gevallen." Zij was gelijk al helemaal is shock en zei "wat vreselijk! jullie mogen hem wel gaan zoeken." Dus wij gaan weg, naar de stad, en dan krijg je dit. De winkels waren allemaal nog niet open, dus dan moet je je maar gaan vermaken met de roltrappen : )

    Nog meer mensen met leraren die dom zijn, en snel alles geloven?


    /Echt ook in dat filmpje, als ik eindelijk op de stip sta "nou, ga maar zingen".\

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 10:25 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    -ligt plat-


    All this dampness is damp.

    Echt ook in dat filmpje, als ik eindelijk op de stip sta "nou, ga maar zingen".


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik heb dat ook bij sommige leeraren maar 1tje van techtniek iedereen haat haqr maar ik niet en ik mag zowat alles van die vrouw doen wat ik wel enzo omdat ik nooit iets bij dr flik en om advies vraag en haar help dus ik mag alles van onze techniek leeraares

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 10:27 ]

    Ravel schreef:
    Ik wil ook zo'n leraar :')


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hahahahah lol!

    We hadden een keertje een tussen uur dus we liepen door de gang heen maar eigenlijk mogen wij dat niet,dus ik bij iemand aan kloppen
    ; Meneer mogen wij 1 schaar?

    Gaat die geven.
    Zegt die ; Waar is het voor?
    Ik ; voor de klas
    Hij ; ow okee.
    Denk na!We hebben 18 kinderen met 1 schaar >.>

    En het was een keertje half 4 en dan is iedereen uit behalve de 4de jaars en die mevrouw wist dat wij geen 4de jaars zijn,maar wij wouden naar onze mentor dus wij doorlopen,zegt dat mens ; hebben jullie nog les?

    Wij zo ; Jaaaa
    die vrouw; snel door lopen anders kom je te laat!

    srry maar dat vond ik grappig xd


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hee, het forum! Bekende plaats =]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'