yeeeeh, ik heb vnnacht gedroomd.
Kwas in mijn droom aan het slapen. enenen ineens gaat e bel Ö wel, ik hoor mn ouders of zus niet opstaan dus spring ik zelf uit bed, loop slaapdronken naar beneden en doe de deur open, stond TH daar. ik lekker belachelijk met mij net-uit-bedlook en nog half slapen d zegk zo: hallo, watsap?
en toen vroege ze een slaapplaats, zei ik dat ze wel op de vloer in de keuken mochten slapen :') kwame ze binne en ga ik weer naar mijn bed. alsk de volge ochtend wakker kwam lage ze daar nog steeds en denk ik zo bij mezelf. owkaaaay, wat doet th hier?
en toen kwam ik wakker
nja twas maar een droom in het echt zou ik helemaal flippen natuurlijk :'D en zou ik zo midden in de nacht klaarwakker zijn o_o
maar ht zou wel leuk zijn
ahja. wat loop ik, hier nu te zeiken :')
-
6 aug 2008 - 7:356 aug 2008 - 7:37
WHUAHA.
WEETJEHOESTOER x3
Oemg. zie je t voor je. Kom je zo beneden, doe je de deur open, struikel je over Tom heen x3 val je bovenop Bill x3 ofzo x3meteen iedereen wakker daar x36 aug 2008 - 10:16Ik zou :'o gek worden ook in mn droom
6 aug 2008 - 10:38O_o omg.. stoere droom x3
ik had gedroomd da myn buurjongen,bill en saki my en myn vriendin ginge ontvoere x3
We can only learn to love by loving.
6 aug 2008 - 10:54ik heb vanacht gedroomt over een enge kerk,en we moesten die snel op slot doen voor dat de monstertjes er uit kwamen.maar de baby had die weer geopend enzo ..
And all the girls in the front row scream your name.
6 aug 2008 - 10:576 aug 2008 - 11:116 aug 2008 - 11:14Waaaaaaaaaaaha x'D
zo iets had ik ooit ook x'D maar toen Vloog Bill het raam uit met een step O_Odon't Worry...Be gay.
6 aug 2008 - 11:16:'D
herhaling! die droom had ik een paar dagen geleden oowk ='] wierd alleen bij mij moeste ze op de bank slapenwhen words fail, music speaks.
6 aug 2008 - 11:35Omg, zalig
Ik had ook zo'n weirde droom :'D Dat TH op bezoek kwam en dat Bill zei: "Ik moet je iets bekennen… Ik heb het nog aan niemand verteld… Ik ben een meisje…"
Ahum
xX Elien" I'm not your boyfriend, baby. "
6 aug 2008 - 11:35ik zou ze wel nie op de keukevloer leggen
6 aug 2008 - 11:36:'D
herhaling! die droom had ik een paar dagen geleden oowk ='] wierd alleen bij mij moeste ze op de bank slapen
déjavu (of hoe schrijf je da)6 aug 2008 - 11:37ik had allen een droom da Bill in mn kont kneep , en het enige watk deed is eens lief lache :OxD
6 aug 2008 - 11:38Waaaaaaaaaaaha x'D
zo iets had ik ooit ook x'D maar toen Vloog Bill het raam uit met een step O_O
kvind wel da jij rare drome hebt6 aug 2008 - 11:38