• VOL!
    ik heb al een verhaal die de Kaulitz Family heet, ja dat klopt, maar ik wilde het aanpassen, en dus opnieuw beginnen. Het verhaal gaat over de toekomst van Tom en Bill. dus nu zijn ze getrouwd, hebben kinderen. en dat brengt een hoop problemen mee.

    De nog nodige rollen:

    Tom’s Kinderen:
    1. Whipple als Tim
    2. telephone als Sam
    3. xBabyxFacex als Dewy-alex
    4. Irgendwann als Joyce
    5. JamiieQueen als Jamie
    6. xMysteryGirl als Emily
    Bill’s kinderen:
    1. JimatHatiku als Kane
    2. Jimathatiku als Ryan
    3. Whipple als Ashley
    4. CuteWolf als Demy

    weet je zelf een rol? Vul de info maar in, en misschien zit jij in het verhaal!

    Foto:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter eigenschappen:
    Wat je van papa vind:
    Hobby’s:


    Deze story word medemogelijk gemaakt door: Desolate - Marleen

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 19:26 ]

    kind van bill :Y)
    -meisje-
    ik ga invullen :Y)

    Foto:klik om Ashley te zie.
    Naam: Ashley Kaulitz
    Leeftijd: 16
    Karakter eigenschappen: eigenwijs, flapuit, ijdel, snel bezorgt-als het om familie of vrienden gaat-, aardig tegen mensen die ze wel mag, (tegen mensen die ze niet mag, doet ze echt niet aardig, ook niet nep aardig), zegt niet graag dat ze de dochter is van Bill Kaulitz
    Wat je van papa vind: dat hij te ijdel is, en te veel bezig met zijn uiterlijk (enzo.)
    Hobby’s: smsen, muziek luisteren, met vrienden afspreken, msnen.
    -kind van bill dus-


    -laat je me weten wanneer hij er is? =3-

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 16:57 ]

    kid tommie
    Foto:goed?
    Naam:Sam Kaulitz.
    Leeftijd:13
    Karakter eigenschappen:Sam is een verschrikkelijk aanstelster, maar ook een verschrikkelijk lastig kind. ze wil alle aandacht en krijgt ze dat niet word ze boos, soms zelfs lichtelijk aggresief. ze heeft vooral vaak ruzie met haar moeder, daarom gaat ze altijd naar haar tante Marleen toe. ze kan goed met haar praten en houd meer van haar dan van haar moeder, ook heeft ze vaak ruzie met papa omdat hij boos word als ze weer ruzie heeft met haar zusjes of broertjes. ze krijgt altijd de schuld, en daarom is ze zo aggresief
    Wat je van papa vind:een oplichter, hij geeft haar altijd de schuld, de andere kindjes zijn toch wel de lievelingetjes maar Sam nee die komt nog niet eens dicht bij.
    Hobby’s:Alleen zijn, buiten rond lopen, proberen geen ruzie te maken [wat ze nog geen 2 uur volhoud]

    goed?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 9:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kind Van Bill -Meisje-
    Foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=155869 is de foto goed?
    Naam: Demy Kaulitz
    Leeftijd: 12
    Karakter eigenschappen: Lief,Slim,Verlegen,Onhandig,Behulpzaam
    Wat je van papa vind: Hij is heel aardig en helpt als er iets is hij kan mooi zingen en hij helpt mij om ook beroemd te worden
    Hobby’s; Dansen,Zingen en Zingen met haar vader,Gitaar spelen met haar oom Tom

    Kindje Tom - Meisje!-

    Foto: Dewy-Alex Kaulitz


    Dewy-Alex 2
    Naam: Dewy-Alex Kaulitz
    Leeftijd: 14 en een half
    Karakter eigenschappen: Lui,Is lief en aardig tegen familie en vrienden,Haat mensen die alleen vrienden willen zijn met haar omdat ze een Kaulitz is,Onhandig,Is niet zo slim als haar broertje en zusjes,Verlegen bij mensen die ze niet kent,Grappenmaker
    Wat je van papa vind: Arogante kwal!Zo noem ik hem voor de grap,Maar hij is echt een gewelidige vader!Dankzij hem ben ik ter wereld gekomen(en natuurlijk door mama's hulp ook xD)En heel erg lief,hij zal alles doen om zijn gezin gelukkig te maken!
    Hobby’s: Zingen(neemt regelmatig singeltjes op,maar worden nooit verkocht),Tekenen,Muziek luisteren(vooral HipHop)[/blue]

    Hoop dat ik de rol krijg!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 17:01 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    -kind Tom,meisje-
    Foto: Joyce.
    Naam: Joyce Kaulitz
    Leeftijd: 16.
    Karakter eigenschappen: Lui,lief,spontaan,koppig & eigenwijs.
    Wat je van papa vind: mijn voorbeeld.
    Hobby’s: Schrijven,dansen

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 17:04 ]

    ö yeah bedankt voor de rol (ll)

    Maar het is Dewy-Alex :X

    Maar als je Dewy leuker vind heb ik er geen bezwaar tegen hoor:)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 17:07 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Kind Van Bill -Meisje-
    Foto: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/05/12/article-0-013708DF00000578-906_468x746_popup.jpgis de foto goed?
    Naam: Demy Kaulitz
    Leeftijd: 12
    Karakter eigenschappen: Lief,Slim,Verlegen,Onhandig,Behulpzaam
    Wat je van papa vind: Hij is heel aardig en helpt als er iets is hij kan mooi zingen en hij helpt mij om ook beroemd te worden
    Hobby’s; Dansen,Zingen en Zingen met haar vader,Gitaar spelen met haar oom Tom

    thanksbeeebievoorderol<3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik wil ook wel een jongensrol invullen als je niemand krijgt? =3

    Whipple schreef:
    ik wil ook wel een jongensrol invullen als je niemand krijgt? =3


    me too


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dankje voor de ROL

    Wil je iets laten weten als hij er is ?

    telephone schreef:
    (...)

    me too


    En Whipple.

    Dat zouden we erg op prijs stellen!(flower)


    everything, in time

    Foto:dave kaulitz
    Naam:Dave Kaulitz
    Leeftijd:15
    Karakter eigenschappen:Dave is een ondeugd, hij doet alles wat god verboden heeft. tenminsten niet op het gebied van alcohol en drugs, maar op het gebied van pesten. hij pest zijn broertjes en zusjes behalve Sam, ze zijn 2 beste vrienden. die natuurlijk samen andere irriteren, ze verlangen samen naar aandacht maar vragen er om op de verkeerde manier. Dave is erg eigenwijs en doet alles op zijn eigen manier, hij is erg open voor nieuwe mensen.
    Wat je van papa vind:een verschrikkelijke ijdeltuit, snap niet waarom hij zijn zoon is? irriteerd zich vaak aan hem
    Hobby’s:mensen vervelen, aandacht zoeken van Tom [zijn oom],

    xxxx

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 23:23 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking