• Ik zit na school altijd thuis achter de computer en daar heb ik genoeg van, whaha. Dus ik dacht, ik vraag even wat de mensen op Quizzol doen in hun vrije tijd, want ik heb geen flauw idee wat ik zou moeten doen, aangezien de jeugdtheatergroep volgens mij is opgehouden. ><

    Ik bedoel dingen zoals sport enz. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    't Zelfde als jou eigenlijk x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Naar vriendinnen, gaan fitnessen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga op maandag, dinsdag en woensdag dansen. Vrijdag ga ik heel soms zwemmen en dat is het. Voorderest gewoon thuis of eens uit met vrienden.


    Tanya is de beste.

    Huiswerk, op dinsdag Zumba op woensdag notenleer en op donderdag gitaar les en misschien op maandag of vrijdag terug paardrijden en computer (:

    Sport (paardrijden en hockey) en pc.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 13:39 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Huiswerk. (nerd)
    ik doe geen sport.. -slecht-
    Ik doe alleen pianoles op vrijdagmiddag, en zaterdag van 11 tot half 1 toneel. Das alles.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ehr.. doing my homework (soms), pc-en.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat verschilt per dag.

    Maandag: Meteen leren en huiswerk maken
    Dinsdag: Quizlet
    Woensdag: Tv kijken
    Donderdag: Winkelen
    Vrijdag: Quizlet

    Het verschilt per dag vanwege mijn uren! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik sport al op school 8D dus dat doe ik niet meer na school,
    en als ik eindelijk thuis ben gekomen, ga ik eerst eten -want dan is het toch meestal al rond half 6 ofzo- en daarna even computeren en daarna begin ik pas aan mijn hw. =3
    en dan kijk ik later in de avond nog even tv ofzo =3

    Ik volleybal, ik lees, ik leer, ik slaap, ik zit op internet, ik sms :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik computer, ik werk, ik werk nog meer, ik ga naar de paarden en ik ga naar stage (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    meestal ga ik nog even de stad in met vriendinnen. en anders maak ik thuis mijn huiswerk en ga ik computeren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Na school maak ik direct mijn huiswerk. Dan ga ik naar mijn kamer en ga ik muziek luisteren of lezen, dan kom ik naar onder en kijk ik tv en dan ga ik op de laptop. Totdat het etenstijd is. Daarna kijk ik tv totdat ik naar bed moet.


    All this dampness is damp.

    Computer/huiswerk/winkelcentrum


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik doe geen sport, meer, maar binnenkort ga ik op maandag dansen, en voor de rest huiswerk maken en quizlet (: