• Nou kijk, ik zit dus in een klas waarin ik niet echt vrienden heb -andere klassen wel hoor-. Maar er is één meisje waarnaast ik elke les zit en we fietsen ook altijd samen naar gym. En als we met iets moeten samenwerken doen we ook altijd samen. Buiten de lessen zie ik haar echter nooit, maar ik geef wel om haar. Ookal zijn we niet echte vriendinnen ofzo.
    Maar het gaat al een tijdje niet zo goed met haar en daarvoor gaat ze volgende week ook naar een psycholoog. Ze wou eerst niet gaan, maar ik dwing haar. Ze moet van mij echt één keer en als ze het dan gewoon nog echt niet wilt, heb ik daar respect voor.
    Maargoed, ze werd gisteren en vandaag een aantal keer de les uitgehaald, dus ik vroeg me nogal af waarom. En toen kwam er een heel verhaal uit over een vriendin van haar. Maar daar gaat het niet om.
    Dus ik vroeg nog even door wat er nog meer was en toen ging ze dat aan me vertellen. Ze is waarschijnlijk zwanger van haar vriend, waarmee ze vandaag een halfjaar heeft. En ze was natuurlijk helemaal in paniek, want wat als haar ouders erachter zouden komen. Ze wil het absoluut weg laten halen en dat begrijp ik heel goed.
    Maar omdat ze niet goed kon slapen had ze een heleboel slaappillen geslikt, en nog was ze pas rond 6 uur vanochtend in slaap gevallen. En toen ze wakker werd om naar school te gaan iets van 5 paracetemol achter elkaar. En toen viel ze dus flauw, midden in de aula, omdat ze teveel pillen geslikt had.
    Ik maak me serieus vet zorgen om haar, terwijl ze altijd zo'n vrolijk meisje is. Ik heb werkelijk even helemaal geen idee hoe ik er op moet reageren, maar ik wil er voor haar zijn, ookal zijn we niet beste vriendinnen.

    Dat moest ik even vertellen. Respect als je het allemaal gelezen hebt (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veel sterkte!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.