• Dit bedoel ik. En ik trek dan ook nog altijd mijn lakens over mijn hoofd.
    En als je het niet doet, hoe liggen je lakens dan als je slaapt? (:

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 21:55 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Ja ik doe de tuck!

"I shut my eyes in order to see.'

ik doe dat ALTIJD. x')
    ik kan het anders niet verdragen. >.<

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Temerarious schreef:
    Haha, nee, ik slaap zo. Behalve die 'log' en 'soldier'.

Haha, ik lig zoals de 'freefaller' en mijn handen zoals de 'foetus'.

Home is now behind you. The world is ahead!

Nee, ik rol het liefst in een bollejte.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Ik beweeg heel erg veel. Tijdens het brugklaskamp was een vriendin wakker geworden. 'Iris? Slaap je?', vroeg ze. En ik sliep en draaide gewoon door. hahahahah

it's so empty living behind these castle walls

Of ik snap het niet, of ik kan dat niet omdat mijn dekbed aan de achterkant helemaal onder me matras is gepropt :')

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

mijn dekens liggen meestal na een uurtje slapen al op de grond x)

Change, the only good thing in this world.

meestal zit de onderkant van mijn laken onder het voet einde van mijn matras... snappie? xD

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Haha, soms wel ja.

Tanya is de beste.

Sensible schreef:
    Haha, superdroog ;D En nee, dat doe ik niet, want ik haat het als mijn voeten zo goed ingestopt zijn.

Nee, eerder wel maar toen kwam er nog steeds koude lucht vanaf de zijkanten haha. :'D
    Dus nu stop ik mijn denken goed onder/achter mijn matras en als ik het dan nog vreselijk koud heb pak ik gewoon mijn slaapzak x)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Nee, dat heeft geen zin, mijn deken ligt altijd naast me als ik wakker word. En dus niet op me, waar hij hoort.

Meestal lig ik als een foetus.

I'll decide when to die,until then let me life my way

Ik weet niet hoe ik het voor mekaar krijg, maar 's avonds voor ik ga slapen, wikkel ik mezelf helemaal in die dekens omdat ik àltijd wakker word als ik het koud krijg, en wanneer ik dan dus wakker word ligt m'n deken volledig uit m'n bed, en dan word ik irritant.

In dezomer ligt het op mn middel en voor de rest niets :'D

jah
    dat doe ik als het koud is
    en anders dan ligt het er gewoonxD

Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..