• Hey iedereen,

    Mijn zus doet onderzoek naar de doel en fan groep van Tokio Hotel. Daarbij heeft ze mij gevraagd of ik deze vragenlijst op Quizlet wilde zetten, omdat hier toch wel bijna iedereen ze kent. Je hoeft geen fan te zijn om de vragen in te kunnen vullen. Omdat de vragen voor sommige nogal persoonlijk kunnen zijn mag je me de antwoorden ook gewoon in een pbtje sturen als je wilt. Hij blijft volkomen anoniem dus daar hoeven jullie je ook geen zorgen over te maken.

    Alvast onwijs bedankt voor de mensen die het in willen vullen!!

    1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?

    2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?

    3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?

    4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?

    5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?

    6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?

    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?

    8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?


    Je mag je antwoorden natuurlijk ook gewoon in dit topic droppen als je wilt. xx.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 0:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?
    Een paar jaar. Ik denk dat het van september 2007 was.

    2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?
    Ja, sinds november 2007 ongeveer.

    3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?
    Ik vind de muziek leuk. Ik hou van de liedjes, van de teksten en van de boodschap die in de liedjes zit. En voor de rest vind ik Tom gewoon heel mooi :'D

    4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?
    Voor mij zijn het gewoon de liedjes, die ze specialer maken. De muziek is gewoon helemaal mijn smaak, daarom zijn ze voor mij zo anders.

    5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?
    Als die persoon een week op voorhand van een concert voor de concertzaal gaat logeren. Dat vind ik er wel over. En voor de rest, tja, als die persoon over niets anders praat dan over Tokio Hotel, alles van ze heeft, alles over ze weet enzovoort.

    6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?
    Bwa, het valt wel mee. Ik heb een periode gehad dat ik echt veel over ze praatte, maar daar is het bij gebleven.

    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?
    Nee.

    8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?
    Als ze echt heel zot doen, vind ik ze raar. Het lijkt me ook niet fijn voor Tokio hotel als je ze dagen volgt enzo. En daarbij, het zijn ook maar jongens.


    Never run out of reasons to smile...

    1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?sinds 2007, dus ongeveer 3 jaar.

    2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer? Ja, ik ben fan sinds lente 2007.. ik weet niet precies.

    3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel? Hun muziek, vooral de mooie teksten en de melodie. maar ook de stijl van de guys.

    4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands? Hun stijl en niet alleen hun kleding stijl maar ook de muziek. En dat ze Duits zijn en zingen.

    5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel? Als ze het áltijd over hen hebben, naar elk concert gaan en er alles aandoen om ze zoveel mogelijk te zien, zoals opwachten bij hotels. En alleen maar naar hun muziek luisteren..

    6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel? Ja, ik denk het eerste jaar of eerste half jaar wel ja.. hoewel ik ze toen nog nooit in het echt had gezien..

    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel
    Nee, ik ken ze niet.

    8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen? Levenloos. meer wil ik er niet over vinden..


    Je moet worden wie je bent.

    1# sinds een maand
    2# ja en de datum niet precies
    3# hun ogen en piersings: MOOI!
    4# hun haren en make up
    5# altijd over hun hebben
    6# Neey
    7# ook niet
    8# grappig en maar soms ook raar

    1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?
    Eh, 2 a 3 jaar.

    2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?
    Ja, niet gelijk toen ik ze kende. In tegendeel, ik was eerst hater. Dat kwam omdat ik een ongelofelijke meeloopster was. Later, toen ik naar die muziek ging luisteren, werd ik fan. Dat was ongeveer zo'n 2 jaar geleden.

    3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?
    De stijl, de muziek, alles. Het meeste denk ik toch de tekst van de liedjes.

    4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?
    Ze durven te zijn wie ze willen zijn. Dat bewonder ik, ze hebben gewoon schijt aan anderen.

    5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?
    Als ze letterlijk alles van hun hebben wat er te verkrijgen valt. Overal stickers en dingetjes van hun opplakken. Kijk een beetje is leuk. Maar het zijn ook maar jongens?

    6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?
    Een beetje denk ik, mijn kamer hangt wel vol met posters en ik heb ook wat cd's. Maar echt super geobsedeerd? Nee, ik denk het niet.

    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?
    Ik heb wel veel dingen gehoord. Dat sommigen weglopen van huis om naar de jongens te gaan. Maar ik ken verder niemand die wat ernstigs heeft gedaan.

    8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?
    Really obsessed. Ik bedoel, ik vind ze ook mega geweldig maar dat gaat te ver.

    Here you go :Y)
    ~xo


    Beautiful people, are people who smile.

    1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?
    Sinds 2006.
    2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?
    Ja, ongeveer sinds 2006/2007
    3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?
    De liedjes en vroeger hun stijl.
    4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?
    Eigenlijk helemaal niets. Elke artiest is uniek en ook weer niet. Hoewel ik de muziek leuk vind, komt het toch bedacht over, net als de meeste muziek. Niets dus.
    5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?
    Als iemand opstaat met Tokio Hotel in zijn hoofd, ermee naar bed gaat, er niet over kan stoppen met praten en een moord zou doen om een bandlid zelfs maar aan te raken.
    6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?
    Nee.
    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?
    Niet persoonlijk, wel verhalen gehoord op het internet.
    8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?
    Sneu, er is veel meer in het leven dan slechts Tokio Hotel.


    I am an idiot, I move.

    1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?
    3 jaar
    2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?
    Ja, sinds een paar maanden nadat Tokio Hotel zo'n enorme hype werd.

    3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?
    Hmm...De muziek, hun persoonlijkheid (omdat ze allemaal zo verschillend zijn), hun stijl,...
    4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?
    Ze gaan door met hun eigen stijl, wat de anderen der ook over mogen zeggen.
    5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?
    - Als iemand ze een hele tour lang volgt, of toch zeker naar de helft van de concerten gaat. (Vooral dan als je nog naar school moet gaan)
    - Als iemand niéts anders meer wil luisteren dan Tokio Hotel.
    - Als je een bandlid gaat immiteren of iets in die aard

    6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?
    Nee, niet echt.

    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?
    Niet persoonlijk
    8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?
    Zolang het niet té erg wordt, vind ik het niet zo erg. Maar als je hun ouderlijk huis gaat opzoeken, en daar voor gaat kamperen o.d., dan vind ik het er wel overgaan! Maar alle dingen van of over tokio hotel hebben, daar doe je eigenlijk niets mee kwaad.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!