• Hey iedereen,

Mijn zus doet onderzoek naar de doel en fan groep van Tokio Hotel. Daarbij heeft ze mij gevraagd of ik deze vragenlijst op Quizlet wilde zetten, omdat hier toch wel bijna iedereen ze kent. Je hoeft geen fan te zijn om de vragen in te kunnen vullen. Omdat de vragen voor sommige nogal persoonlijk kunnen zijn mag je me de antwoorden ook gewoon in een pbtje sturen als je wilt. Hij blijft volkomen anoniem dus daar hoeven jullie je ook geen zorgen over te maken.

Alvast onwijs bedankt voor de mensen die het in willen vullen!!

1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?

2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?

3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?

4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?

5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?

6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?

7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?

8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?

Je mag je antwoorden natuurlijk ook gewoon in dit topic droppen als je wilt. xx.

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 0:40 ]

Wie du mir, so ich dir.

Bijna 3 jaar

Ja en zo'n 2 maanden nadat Monsoon uitkwam

Hun muziek vooral,de teksten zijn prachtig.
    De muziek is super.
    Normaal gezien vind ik duitse muziek maar niets,maar hun muziek in het duits vind ik prachtig.Ze hebben hun eigen styl,trekken zich niets aan van wat andere zeggen.Ze maken me gewoon blij.

Dat ze zich niets aan trekken van wat andere zeggen,ookal hebben ze enorm veel haters.Dat kan hun niks schelen.Ze dragen wat ze willen,ze doen hun haar zoals het willen omdat ze dat ook zelf willen en niet omdat iemand anders dat wilt.Ook kan het op dat vlak hun niets schelen wat andere ervan zeggen of denken.

Iemand die 24/24 alleen maar over TH kan praten.En er alles voor doet om écht bij hun te kunnen zijn.

6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel? Ja,in het begin.Nu niet meer.Ben gewoon een grote fan maar niet obsessief.

7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?
    Nee

8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?
    Dat van alles weten,ik denk dat iedere fan wel veel weet over hun,dus daar is niks mis mee.
    en dat ze alles willen hebben van of over TH: dat moeten ze zelf weten.
    En dat laatste: als het zo'n soort van stalkers zijn dan vind ik dat ziek.

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 16:29 ]

I need you like a heart needs a beat

4 jaar ongeveer, denk ik.
    Ik was fan. Vanaf ongeveer 30 mei 2006 tot 14 juni 2008.
    Nu niets. Toen hun uiterlijk en muziek.
    Hun aparte kleding stijl (zie:bill)
    Als die hun overal achterna gaat. Alles over ze weet tot in het kleinste detail.
    Nee.
    Ja.
    Ik vind het best raar. Omdat die jongens eigenlijk ook maar gewone jongens zijn alleen dan beroemd.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

4 jaar.
    Ja, ook ongeveer 4 jaar.
    De lyrics en de gevoelens die ze leggen in hun muziek.
    Ze zijn anders dan alle andere bands. Ze zijn zichzelf.
    Als ze de band gaan stalken en elk plekje opzoeken waar ze komen of zijn geweest.
    Nee, niet dat ik weet.
    Nee.
    Dat is hun keuze en dara heb ik geen problemen mee tenzij ze veel te ver gaan.

Zo'n vier jaar denk ik. Iets minder misschien.
    Ja, sinds begin 2007
    Allereerst de muziek. Sinds ik Tokio Hotel ken vond ik de liedjes al super mooi, maar toen ik de teksten beter kende en er wat meer over nadacht, vond ik het nog mooier (krul) En dan de personen zelf he. Daar ga ik zeker niet over klagen. :Y)
    Het gevoel dat ze in de muziek leggen.
    Euhm. Wanneer diegene de jongens min of meer gaat stalken.
    Aan het begin spaarde ik posters en had ik mijn muren volhangen, maar ik denk dat dat komt omdat iedereen dat deed. Meer eigenlijk niet. Mijn leven heeft nooit echt om hun gedraaid en dat ben ik ook niet van plan te laten gebeuren. Just a big fan (krul)
    Niet persoonlijk.
    Een vriendin van mij spaart ook ontzettend veel over Tokio Hotel maar ik vind dat ze dat helemaal zelf mag weten. Ik ga mijn geld er niet aan uitgeven.
    En ik denk dat alle fans wel zo veel mogelijk over de jongens willen weten.
    En dat met de jongens in contact komen vind ik toch wel een beetje stalkerig en ziek. Je kunt je tijd wel ergens anders aan besteden en gun die jongens ook hun privacy.

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 16:53 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Woah dankjullie wel dat jullie hem allemaal ingevuld hebben, mijn zus is jullie stuk voor stuk echt allemaal heel dankbaar. Ik zal der is vragen of ze nu genoeg ingevulde lijsten heeft. (nerd)

Wie du mir, so ich dir.

Hmm.. Ik denk bijna 4 jaar ma ben ni zeker :X
    Ik ben fan en ja van wanneer, weet ik ook nimeer :X
    Hun muziek is leuk en goed, maar eerlijk.. Tom =)
    There Hot xD
    Als ze over niks anders meer kunnen praten, als ze alles over hun idolen kennen en al hun liedjes kunnen meezingen en hun kamer vol TH hangt..
    In het begin :p, niet zo erg maar toch ^^
    Nee
    Ik vind het eigelijk normaal als je echt fan bent en smoorverliefd bent.. maar dan sommige kunne ook wel erg hard overdrijven..

Stop wishing, Start doing..

*1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al? Al 2 jaar ongeveer.

*2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer? Nee.

*3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?
    Eigenlijk niet echt iets. Ze zijn geen slechte band, maar gewoon niet mijn type.
    *4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands? Hun uiterlijk, zeker weten. Ook vind ik sommige liedjes meer stijlvoller dan die van anderen.

*5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel? Als diegene alleen nog maar Tokio Hotel wil, alleen maar poster van hun op je kamer hebben, tatoeages nemen die zij ook hebben, ga zo maar door. Als je dat allemaal bij elkaar op trekt (wat ik zelf genoemd had) ben je zwaar geobsedeerd.

*6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel? Nee.

*7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel? Niet iemand kennen, maar er was een uitzending op tv van een vrouw, en die was niet normaal geobsedeerd.

*8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen? Hmm, dat mogen ze natuurlijk zelf weten. Maar om nou heel ver te gaan om met hun in contact te komen vind ik een beetje vreemd worden.

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 16:55 ]

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al?8 jaar

2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer?sinds k 7 ben

3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel?de muziek

4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands?niet veel

5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?waarneer je niet eens normaal met dat soort menzen kkunt praten over tokio hotel

6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel?geen idee

7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?jah

8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen?alles weten; diehard dus altijd goed alles hebben; das al 1 stap richting eng concert; moeten hu weten

If you believe in yourself anything is possible

^ 8 jaar? o_o
    Dat is echt.. heel lang

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 17:10 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

-- 4 jaar
    -- 3 jaar
    -- De muziek & de jongens, alle 4 anders dan andere.
    -- Hun stijl, en misschien ook hun Duitste teksten..
    -- Geweldig voorbeeld: Dat gevalletje van Tom en dat meisje, van dat slaan ofzo. Dat noem ik geobsedeerd, als je ze gan stalken.
    -- Me eerste jaar fan was best wel, uhm, erg. :'D

-- Niet dat ik weet?
    -- Als hun gelukkig zijn, niet mijn probleem :'D

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Even denken, zo'n.. 4 jaar denk ik?
    Nee, niet meer. Ik was het wel, ik ben naar hun concert geweest op 8 oktober 2007. Zo nu en dan vind ik het wel leuk om hun nummers te luisteren, maar echt naar een concert gaan hoeft voor mij niet.
    Vooral de muziek, maar toch vond ik de jongens erg leuk.
    Sowieso qua hun uiterlijk natuurlijk, maar als je naar hun muziek kijkt verschilt het niet veel van andere bands, of ze nou Engels of Duits zijn.5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel?
    Als diegene honderden posters, armbandjes, etc. van ze hebben er het er constant over hebben, ja dan zijn ze geobserdeerd.
    Jep.. Ik stond te krijsen en te gillen die 8 oktober.
    Nee.
    Geobserdeerd en wanhopig, haha. Maar tuurlijk, ze mogen van mij hun gang gaan. Zolang ze maar niet de band zelf en/of andere fans en zichzelf ermee in gevaar brengen.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Sinds augustus 2007 ergens.
    Ook ergens in augustus-september 2007 achtig.
    Ze hebben iets speciaals over zich, dat naar mijn mening, geen enkele band tot nu toe heeft.
    Naar hun muziek kan ik luisteren en het zal me altijd op één of andere manier opbeuren, bij andere bands/artiesten heb ik dit niet zo snel.
    Als ze hen werkelijk gaan 'lastigvallen' en bepotelen, gewoon om hen aangeraakt te hebben.
    Obsessief in de zin van dat ik heel vroeg aan de concertzaal wil gaan staan, valt wel mee, al ga ik er nooit slapen. Voorderest, ik denk het niet?
    7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel?Neen, niet echt. Al vind ik slapen al wel heel erg ver gaan en zo'n mensjes heb ik wel leren kennen bij concerten.
    Ik vind het leuk voor ze dat ze er zo in opgaan en ik vind het ook wel bewonderlijk, maar zoals ik al eerder zei, zolang ze maar niet hen gaan stalken, want dat wens ik niemand toe.

Tanya is de beste.

4 jaar ongeveer.
    Ehm, 3 jaar en 10 maanden ofzo? Ik ken ze al langer maar verdiepte me er niet in.
    De Duitse muziek vind ik prachtig, en de Jungs zijn ook niet verkeerd :').
    Ze zijn wel te onderscheiden, vooral qua uiterlijk (het meeste dat van Bill lol), de muziek is naar mijn mening veelbetekend.
    Bij mij is die grens relatief laag, daarmee bedoel ik dat ik het al snel abnormaal vind als je aan Bill gaat trekken (dit is een voorbeeld uit een filmpje wat ik zag), of hun blijft stalken, echt gewoon te ver gaat.
    Hmm. Ik heb wel een tijd gehad (toen was ik 10 ofzo) dat ik echt serieus een obsessie had met Bill.
    Nah.. Een enkele.
    Ik vind dat ook TH privacy mag hebben, al is het maar 0.01%. Zij zijn ook mensen en ik vind het daarom abnormaal als je hun stalkt, en echt te ver gaat met het fanzijn.

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 17:07 ]

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

1. Hoe lang ken je Tokio Hotel al? Al zo'n 2 jaar.

2. Ben je fan van Tokio Hotel? Zo ja sinds wanneer? Nee, geen fan.

3. Wat trekt jou aan aan Tokio Hotel? Niets, eigenlijk.

4. Wat maakt Tokio Hotel anders, dan andere artiesten of bands? Bill's haar & makeup, Tom die er uit zit alsof hij eerder hiphopper is =D

5. Wanneer vind jij dat iemand geobsedeerd fan is van Tokio Hotel? Als die stalkt en naar élk concert vliegt en daar dan 2 weken op voorhand al gaat logeren om eerst in de rij te staan ;x

6. Ben je zelf ook wel eens obsessief geweest als het gaat om Tokio Hotel? Nee.

7. Ken jij mensen die dingen hebben gedaan die grenzen aan obsessief fan zijn van Tokio Hotel? Nope =D

8. Wat vind jij van fans die bijna alles weten over Tokio Hotel en alles willen hebben van of over Tokio Hotel en ver gaan om met de jongens in contact te komen? dat is hun probleem, maar ik vind het best .. zielig. ;x

None but ourselves can free our minds.

2 en half jaar
    de precieze datum weet ik niet meer, maar zo ongeveer al 2 jaar dacht ik

de muziek, hun uiterlijk en eigenwijs-heid
    ik denk dat er een tweeling in zit, maar vooral omdat ik dit een eigenwijse band vind =D

als die kei en keihard gaat gillen bij het woord Tokio hotel en als ze zo dik gaan flippen op een concert dat ze er gewoon flauw van vallen

nou ik had een periode dat ik er wel echt helemaal gek van was, maar dat was niet zo heel erg obsessief

nee niet echt

nou ik heb zoiets van laat ze gewoon met rust.
    Ze zitten er echt niet op te wachten dik gestalkt te worden haha , maar dat moeten de mensen zelf weten natuurlijk

I solemny swear i am up to no good