• ....

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, moeders toch ook (':
    En nee hoor, ik vind je hardstikke normaal (:


    your eyes are like stars in the night.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Nou ja, dat dacht ik dus ook :'D Maar niet lang terug kreeg ik te horen dat mijn moeders vader (mijn opa dus, die ik nooit heb gekend) mijn oma heeft ontvoerd omdat hij zo stapelgek van haar was. Dat heeft zeker met haar uiterlijk te maken, omdat ze een witte huid heeft en dat is bijzonder voor Filippijnse mensen. Daar is ene blanke huid een soort schoonheidsideaal. Maar het komt erop neer dat zij met hem moest trouwen, omdat dit aantasting van haar eer betekende.
    En dat te bedenken dat dit nog gewoon gebeurde in de tijd van mijn opa en oma. Ik zat echt wel even van: wow. Zeg dat nog es.
    Maar seksualiteit, in welke zin dan ook, was helemaal niet aan de orde voor mijn moeder, dus ik zit hier met een gigantische generatiekloof. Er valt wel mee om te gaan, zij het moeilijk op sommige momenten.


    jeetje, dat is wel heftig. Mijn opa en oma gingen trouwen omdat me oma zwanger was, wat redelijk normaal was in die tijd geloof ik? x]

    Is je moeder niet gewoon een beetje bang dat kleine meisjes groot worden?
    Daar heeft me vader dan weer last van, die wordt bekant boos als een jongen jongen naar me lacht. x]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hahaha.. Nou met mijn moeder heb ik precies hetzelfde.. Ik word er helemaal gek van.. Het is helemaal niet zo vreemd en al was t vreemd ik hou er toch ook gewoon niet meer op..

    Als ik me verveel moet ik toch iets doen.. En dan ga ik dat doen.. Of aan mn storie werken en bij allebei moet mn moeder of mn zus zich mee bemoeien.. Dat ze me even met rust laten ofzoo

    Xxxx


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ravel schreef:
    Doe ik ook altijd, maar mijn moeder vind dat normaal.
    En als ik met haar in de stad loopt gaat ze altijd jongens aanwijzen en aan me vragen of ik ze knap vind, haha. Dat gaat dan weer even net té ver :')


    Ik zou me rot schamen als mijn moeder dat deed ._.
    maar dat doet ze gelukkig niet :]

    Mijn moeder moet van m'n laptop afblijven, dus ze ziet dat niet.

    Maar voor mijn part ben je volkooomen normaal (:

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oei.
    Veel succes =\
    En als ik met zoiets bezig zit, dan zoekt mijn mama gewoon mee x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    haha, dan wilt je moeder niet weten wat ik allemaal op mijn computer heb. :9~


    Smiling but close to tears.

    Hahahaa, nou, zeg haar dat je zaterdagavond naar de stad gaat om een leuke knul voor haar te zoeken -gayhand-


    Life is hard and then we die

    Haha, ik zal maar niks zeggen :X Maarja, het zijn moeders, de mijne doet ook zo ='D Ook als ik in de stad bijvoorbeeld heel even naar een jongen kijk, of ik reken af bij een winkel en die gast die achter de gassa staat doet net iets te aardig tegen me, dan gaat ze meteen overdrijven ='D Ze vind het zelfs raar dat ik een jongen als beste vriend heb, ook al was dat in het begon erger.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    liquore schreef:
    als jij al raar bent *kijkt op pc, en heeft een paar 100 foto's van cute guys* wat ben ik dan?(A)


    Ik heb een map met meer dan 300 foto's ofzo van Bill :X dus zo abnormaal is dat idd niet >.<


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..