• Er is een meisje bij ons in de buurt vermist:S
    Op school had iedereen het er al over, en het is op de nieuws geweest en de politie heeft iedereen een sms gestuurd.
    Maar het engste is dat ze bij mij op school 'zit':|
    Ze is ook de beste vriendin van iemand die ik ken, dus ik heb haar ook een paar keer gesproken enzo
    Maar iedere keer op school als ik huiswerk loopt te maken gaan mijn gedachtes telkens weer naar Milly van; "Waar is ze? En waarom is ze ontvoerd? En hoe?
    En nu ben ik iedere keer bang als ik alleen op straat moet lopen of als er iemand aanbelt en ik alleen thuis ben.

    Edit door Joselyne:

    Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat is bevestigd door politie- en jusititietop, meldt RTL Nieuws.
    Een buurman is aangehouden, zegt de politie. Het gaat om een 26-jarige agent van de politie Rotterdam Rijnmond. De verdachte heeft zich vanmiddag zelf bij de politie gemeld. Hij zei 'belangrijke informatie' te hebben over de verdwijning. Hij is daarna direct aangehouden.
    De politie begon direct met een zoekactie in en rond het huis van de agent dat twee woningen verder ligt dan het ouderlijk huis van Milly. Daar is het lichaam van het meisje gevonden, volgens de betrouwbare bron. Morgen is er een persconferentie.
    De 12-jarige Milly verdween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.

    Bron: RTL Nieuws

    edit
    Het was vandaag echt verschrikkelijk bij ons op school. Om half 10 kwamen er allemaal journalisten en cameramannen naar onze school toe, en stelde aan iedereen vragen.
    Zelf ben ik ook geintervieuwd door een vrouw, en hebben ze een paar foto's van me genomen (terwijl ik aan het huilen was)
    En er hang een foto van milly in de aula, en daar kan je een kaarse aansteken en iets schrijven voor haar..
    Maar ik vind de pers echt zo onbeschoft!
    Ze zoeken op het plein gewoon naar iemand die aan het huilen is en maken daar snel een foto van. Ik zat zo met 3 vriendinnen op een muurtje buiten tijdens de les omdat we het gewoon moeilijk kregen. En ik kreeg zo tranen in mijn ogen en begon te snikken enzo, en gelijk een cameraman komt naar ons toelopen en maakt foto's van ons terwijl een vrouw vragen aan ons aan het stellen was.

    Edit door Joselyne:
    De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.

    Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 maart 2010 - 19:39 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    o.o
    omg-k hoop dat ze haar terugvinden


    we were always meant to say goodbye.

    Wauwie ;o Da's eng.
    Ik hoop dat ze snel teruggevonden wordt!


    Never run out of reasons to smile...

    Clockwise schreef:
    Bah als dat meisje echt ontvoerd is.. Dat vind ik echt erg.. o_o

    Ravel schreef:
    Dat is eng ja ö

    Is zei twaalf jaar oud en sinds gister verdwenen? Want zoiets zag ik op telegraaf.nl


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Is zei twaalf jaar oud en sinds gister verdwenen? Want zoiets zag ik op telegraaf.nl


    Jaa, ze heet Millie en ze is de beste vriendin van iemand die ik ken:S
    Ik heb haar een paar keer gesproken, dus het is echt raar zo om iemand die je kent vermist word..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ravel schreef:
    Dat is eng ja ö


    Hope goes lost but never dies.

    BOUM schreef:
    Nou begin ik helemaal te denken aan dat meisje, en waar ze nou is en wat ze doormaakt..
    Veel sterkte!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    Nou begin ik helemaal te denken aan dat meisje, en waar ze nou is en wat ze doormaakt..
    Veel sterkte!


    Jaa, ik ook..
    Als je diegene niet kent dan boeit het de meeste niet echt zo, maar als je diegene een beetje kent, dan ga je toch denken van; waar is ze? Bij wie is ze en waarom?
    En dat maakt me echt zenuwachtig.
    Ik zit echt al 2 uur lang alleen maar aan haar te denken

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 21:23 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    BananaCandy schreef:
    bij mij inde buurtis iemand verkracht 0__0

    Mijn beste vriendin was aangerand. o.o
    Heel veel sterkte!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb echt medelijde met dat meisje ;_; en met jou en die mensen van je school ook wel ;o het lijkt me echt eng om over straat te lopen als zoiets is gebeurd ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Jeetje wat erg! Heel veel sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Creepy, ik was gisteravond met een vriendin in de stad... toen ik weer naar huis ging stopte ineens een auto naast me en er hing een oudere man uit het raam die iets tegen me zei in een raar taaltje. Ik negeerde m totaal en fietste snel door, maar een eindje verder stopte ie weer. Gelukkig kon ik gewoon doorfietsen zonder dat hij iets deed. Maar ik was echt zo bang :S


    Second star on the right and straight on till morning

    Zometeen komt een interview op shownieuws. Echt erg dat zoiets zo dichtbij jou komt!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zag het net op Hart van Nederland inderdaad.
    Ik vind het zo vreselijk =(


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.