• Wat vinden jullie van tiener zwangerschappen?
    Ik zelf vind het best wel erg. Alleen het is je eigen schuld, je hebt er zelf voor gekozen om het bed in te duiken.
    Als het bij mij zou gebeuren, en het zou van me vriend komen. Zou ik het denk ik houden.

"Don't look back, you're not going that way."

Captivity schreef:
    ik weet niet wat ik op dat moment zou doen. dat zie ik wel op het moment zelf :)

Ik zal nooit in zon situatie terecht komen. :9~

Smiling but close to tears.

Ik moet niets van kinderen, dus als ik zwanger zou zijn, zou ik meteen abortus laten plegen.
    Als je onveilige seks hebt, is het wel je eigen schuld, maar als je wel een voorbehoedsmiddel hebt gebruikt en toch zwanger bent, vind ik dat je er niets aan kunt doen.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik vind het ook tamelijk erg als je op een jonge leeftijd plots zwanger wordt. Je zegt wel dat het iemands eigen schuld is, maar dat is niet altijd zo. Ook al neem je een pil en gebruik je een condoom, je kan nog steeds een kleine kans hebben op zwangerschap. En dan vind ik het niet je eigen schuld, ook al heb je seks gehad. Ik denk dat ik pas zou kunnen beslissen op het moment zelf. Ik kan dat nu echt niet zeggen, maar als het van mijn vriend afhangt, zou ik abortus moeten plegen. We hebben het er al es over gehad en zijn standpunt was tamelijk duidelijk.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Finished schreef:
    Als je nu nog op jonge leeftijd zwanger raakt door geen gebruik van een voorbehoedsmiddel vind ik het dom.. er bestaan zoveel dingen ondertussen, dus dat is geen excuus.
    Is er iets foutgelopen en je raakt zwanger en je houdt het dan heb ik er respect voor.

Zou het mij overkomen dan zou ik het zeker houden.. (:

Finished schreef:
    Als je nu nog op jonge leeftijd zwanger raakt door geen gebruik van een voorbehoedsmiddel vind ik het dom.. er bestaan zoveel dingen ondertussen, dus dat is geen excuus.
    Is er iets foutgelopen en je raakt zwanger en je houdt het dan heb ik er respect voor.

Zou het mij overkomen dan zou ik het zeker houden.. (:

Ik zou het houden (:

dream, dare, fly!

Ik zou het wegdoen. Voor mezelf en voor het kind.

Life is hard and then we die

Ravel schreef:
    Ik zou het weg laten halen, serieus. Sowieso, ik heb het niet gezien, dus ik denk ook niet dat ik er waarde aan kan hechten.
    & Ik heb geen zin om de rest van mijn leven te verpesten door bijvoorbeeld op mijn 16e al een kind te krijgen.

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Het ligt eraan. Maar meestal is het eigenlijk je eigen schuld. En ik vind et best erg. Als me ouders erachter zouden staan, zou ik et miss houden.

[ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 20:52 ]

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Dolce schreef:
    Het hoeft niet je eigen schuld te zijn,

I believe in music the way some people believe in fairytales.

Dolce schreef:
    Het hoeft niet je eigen schuld te zijn,

Hope goes lost but never dies.

Het hoeft niet je eigen schuld te zijn. Ik zou het laten adopteren. Ik ben sowieso tegen abortus. Kijk, mijn moeder was ook vroeg en ongewenst zwanger. Dus als die mij had weggedaan, was ik er nu niet eens. Er bestaat ook nog adoptie btw.

[ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 12:37 ]

Tell me about it, stud.

Voorkomen is beter dan genezen.
    Het is niet altijd je eigen schuld (verkrachting, niet werkende voorbehoedsmiddelen etc.).
    Als ik op dit moment zwanger zou zijn, dan zou ik het denk ik wel houden (maar ik ben dan ook ietsje ouder dan de gemiddelde user op Q).

[ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 9:40 ]

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Ik zou het niet houden.
    Je kan toch geen kind opvoeden als je zelf nog een 'kind' bent?

If we had not a soul, music would have created it.