• Gott, hebben jullie dat ook? [niet voor jongens :'D] het zou raar zijn als het wel was :'D dat als je ongsteld bent bij gym. Dat je dan niet mee wilt doen en dat je leraar je hint niet begrijpt x'D...?
    Ik zei zo. meneer ik hb buikpijn...
    hij deed heel doodnormaal en zei: met een beetje buikpijn kan je heus wel touwtjespringen.
    Ouch...

    Hebben jullie dat wellis x'D?


    Beautiful people, are people who smile.

    Nee, want ik heb geen gym meer :Y)

    ik kende het wel, heb nu gelukkig geen gym meer op school scheelt wel, maar mijn gymleraren waren ook zo :p

    Ja , hekel heb ik daaraan


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik gym ook gewoon als in ongesteld ben hoor..


    Life is hard and then we die

    Mijn gymleraar moet me soieso al niet, haha.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik gym ook gewoon als in ongesteld ben hoor..

    Als je mijn buikpijn hebt niet meer:Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    Waarom zeg je gewoon niet dat je ongesteld bent? Ik zou die hint ook niet snappen hoor. Niet iedereen denkt hetzelfde als jij, mannen zeker niet, dat zeg je net zelf.


    Your make-up is terrible

    Ik ga bijna nooit naar gym. Als ik niet ga dan heeft mijn leraar altijd commentaar op me en als ik wel ga ook. Hij heeft gewoon iets tegen mij. Vorige keer was ik er niet en stond hij vanaf de zijkant toe te kijken hoe de klas iets aan het doen was en riep hij dat ik het fout deed. _O_

    PUKKELxDING schreef:
    Ik gym ook gewoon als in ongesteld ben hoor..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Assassin schreef:
    Waarom zeg je gewoon niet dat je ongesteld bent? Ik zou die hint ook niet snappen hoor. Niet iedereen denkt hetzelfde als jij, mannen zeker niet, dat zeg je net zelf.

    Erhm sorry? :$


    Beautiful people, are people who smile.

    bij ons snapt hij die hint ook niet!
    maar als je zegt: heb buikpijn..zegt hij gewoon: rustig aandoen,als niet gaat aan de kant zitten..

    PUKKELxDING schreef:
    Ik gym ook gewoon als in ongesteld ben hoor..


    Ja ik ook, maar sommige mensen hebben er meer last van dan anderen qua klachten =33


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    Ik gym ook gewoon als in ongesteld ben hoor..


    Ik ook, maar ik denk dat ik deze keer toch zal vragen of ik mss niet mee mag doen. We wentelen rond balken, en ik denk dat ik er me niet zo goed bij zou voelen, dan ga ik liever rondjes lopen ofzo :Y)

    Persoonlijk vind ik het eigelijk niet echt moeilijk om aan de leerkracht duidelijk te maken dat ik ongesteld ben, ik bedoel, het is een normaal iets waar gymleerkrachten rekening mee moeten houden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    PUKKELxDING schreef:
    Ik gym ook gewoon als in ongesteld ben hoor..


    hoi, jij bent leuk.

    UNCOMMON schreef:
    Mijn gymleraar moet me soieso al niet, haha.


    your eyes are like stars in the night.