• Ìk heb echt super statisch haar, vooral bij mijn pony, dat is heel irritant, hoe komt het? En hoe kom ik er vanaf? Ik zie er niet uit! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb daar ook heel vaak last van. Volgens mij is haarlak gebruiken inderdaad één van de beste manieren om het te stoppen. Maar, bij mij is het eigenlijk nooit echt erg en valt het helemaal niet op, dus doe ik er ook niets aan.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik doe altijd wat handcreme op mijn handen, wrijf het een beetje uit zodat het niet meer wit is en doe het dan in mijn haar, dat helpt wel.


    Your make-up is terrible

    Ik heb daar ook superveel last van. Tot een paar weken geleden spoot ik iedere morgen haarlak, maar na een paar uur werd mijn haar gewoon weer statisch alsof er nooit haarlak was op geweest --' Dus, eigenlijk kan ik je niet helpen, want ik zit juist met hetzelfde probleem ;x


    Listen to what we're not saying..

    UNCOMMON schreef:
    Eh... eigenlijk weet ik dat niet x:
    Misschien eens kammen?


    Asl ik mkijn haar dan kam word het juist statisch


    ' Nyctophilia '

    heb ik ook vaak,je moet het vooral niet kammen,dan word het enkel erger.


    everybody needs a song.

    Oh, dat komt door het koude weer. En ik heb er zelf ook last van.
    Probeer eens je kam nat te maken als je je haar kamt. Ik heb ooit eens gelezen dat dat werkt :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik vaak in de zomer ><


    I need you like a heart needs a beat

    iK heb geen statisch haar
    maar wel van die irritante babyhaar die omhoog gaan staan als ik een staartje heb XD


    we were always meant to say goodbye.

    Dan heb je droog haar.
    Ofwel heb je gewoon vaak een synthetische pull aan, want dan gaan je haren ook omhoog staan. :3


    All this dampness is damp.

    door het weer komt dat.

    Misschien wax? :3


    we were young but we were blind.

    Ohja, je moet je haar niet te vaak wassen
    Was ze zo'n 1 of 2 keer per week, en föhn
    je haren ook niet te veel. Meer weet ik niet.


    All this dampness is damp.

    Daar heb je shampoo's voor denk ik


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb er écht zoveel last van, de laatste tijd. Mijn moeder zegt dat dat door de winter komt en dat als het weer warmer gaat worden, het wel weer zal beteren, maar dat vind ik een beetje een vreemde theorie.


    Tanya is de beste.

    je bent niey de enige:P


    love is in the air... but i can't fly