• Nadat Anouk / BK me vertelde over haar ontmoeting met de Nederlandse band MakeBelieve, was ik best wel nieuwsgierig. Na een keer hun muziek geluisterd te hebben, vond ik dat ze ook een keer richting België moeten!

    Na een gesprek met de drummer van MakeBelieve over MSN, hebben we afgesproken dat Anouk en ik een fanpage op Facebook zullen beheren om zo de fanbase (vooral in Belgie) te vergroten. Dan komen ze misschien wel hierheen! Zelf heeft hij nu ook een Officiële Facebookpagina voor zijn band aangemaakt.

    Nu hebben we natuurlijk leden voor onze fanpage nodig, anders haalt het niets uit.

    Dus, wil jij ons helpen om MakeBelieve naar België te krijgen? Ga dan naar DEZE pagina en word lid!

    Bloggos.

    Dankos. (cat)

    Edit
    We hebben een Netlog Brand aangevraagd, maar hij is nog niet goedgekeurd. Heb toch al even (geheel in hun website stijl) een skin gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (Heb hem even in Photoshop nagemaakt, want de echte is natuurlijk allemaal met CSS codes.)

    Klikkie.


    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 11:32 ]

    Sentiment schreef:
    Ik ben lid.

    Hoe meer leden, hoe meer vreugde. :Y)

    Dankos. (flower)

    Thingies schreef:
    Ben lid geworden.
    MakeBelieve is gewoon geweldig. Pim en Joey zijn onwijs aardig - met de rest heb ik niet echt gepraat, behalve Marvin en hem wil ik slaan - en hun muziek is super <33

    Hahaha, I like you. (cat)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha, I like you. (cat)

    Sexy ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    We hebben een Netlog Brand aangevraagd, maar hij is nog niet goedgekeurd. Heb toch al even (geheel in hun website stijl) een skin gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (Heb hem even in Photoshop nagemaakt, want de echte is natuurlijk allemaal met CSS codes.)

    Klikkie.

    Prodigy schreef:
    We hebben een Netlog Brand aangevraagd, maar hij is nog niet goedgekeurd. Heb toch al even (geheel in hun website stijl) een skin gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (Heb hem even in Photoshop nagemaakt, want de echte is natuurlijk allemaal met CSS codes.)

    Klikkie.

    Gorgeous:9~
    Ziet er goed uit. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ziet er goed uit Jolien!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hoe lang gaat het nog duren voordat ze de brand accepteren? =/

    Het is al twee weken geleden aangevraagd en bij andere mensen duurt het zolang niet hoor. (cat)

    Jezus stomme *piep* netlog mensen! :((


    -

    Wanneer word die Netlog goedgekeurd? :9~

    Clairvoyance schreef:
    Wanneer word die Netlog goedgekeurd? :9~

    hopelijk snel ;]


    -

    Clairvoyance schreef:
    Wanneer word die Netlog goedgekeurd? :9~

    Geeeen idee, ze accepteren het maar niet, ik begin echt ongeduldig te worden. =/

    Prodigy schreef:
    (...)
    Geeeen idee, ze accepteren het maar niet, ik begin echt ongeduldig te worden. =/

    Netlog zelf moet het accepteren, niet? Kan je geen mail of zo naar het Netlog-team sturen?