• Nadat Anouk / BK me vertelde over haar ontmoeting met de Nederlandse band MakeBelieve, was ik best wel nieuwsgierig. Na een keer hun muziek geluisterd te hebben, vond ik dat ze ook een keer richting België moeten!

    Na een gesprek met de drummer van MakeBelieve over MSN, hebben we afgesproken dat Anouk en ik een fanpage op Facebook zullen beheren om zo de fanbase (vooral in Belgie) te vergroten. Dan komen ze misschien wel hierheen! Zelf heeft hij nu ook een Officiële Facebookpagina voor zijn band aangemaakt.

    Nu hebben we natuurlijk leden voor onze fanpage nodig, anders haalt het niets uit.

    Dus, wil jij ons helpen om MakeBelieve naar België te krijgen? Ga dan naar DEZE pagina en word lid!

    Bloggos.

    Dankos. (cat)

    Edit
    We hebben een Netlog Brand aangevraagd, maar hij is nog niet goedgekeurd. Heb toch al even (geheel in hun website stijl) een skin gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (Heb hem even in Photoshop nagemaakt, want de echte is natuurlijk allemaal met CSS codes.)

    Klikkie.


    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 11:32 ]

    Ik heb facebook, ken ze niet, ben lid geworden omdat ik lief ben. Gnegne'. <-- Dit bericht stinkt naar eigendunk.

    BK schreef:
    (...)
    Nou, laat Pim dat maar niet lezen! Ze willen juist doorbreken en gun Jolien ook eens een leuk bandje in België ;p

    Okayokay, ik gun t iedereen!

    Haha, ik ben lid :Y)
    Al ken ik ze niet. Ik ga morgen wel eens muziek van ze opzoeken! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben bij de eerste 4 leden HA! (A)
    Niet dat ik fan ben van ze :'DD (K ken ze niet eens :'DD)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cacharel schreef:
    Ik heb facebook, ken ze niet, ben lid geworden omdat ik lief ben. Gnegne'. <-- Dit bericht stinkt naar eigendunk.

    Haha, dankjeee. <3

    Dankjewel allemaal! <3


    -

    Pearls schreef:
    Haha, ik ben lid :Y)
    Al ken ik ze niet. Ik ga morgen wel eens muziek van ze opzoeken! (:

    Yeaaah. (krul)(krul)(krul)

    Vraagje: zouden we ook een groep moeten starten op hyves voor degenen onder ons zonder Facebook?

    @ Jolien: Er is al een MakeBelieve fanhyve, dus weet niet of je dat bedoelt?

    Ik ben lid geworden btw, I love MakeBelieve!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    @ Jolien: Er is al een MakeBelieve fanhyve, dus weet niet of je dat bedoelt?

    Ik ben lid geworden btw, I love MakeBelieve!

    Nou, deze is eerder om de fanbase naar België uit te breiden, aangezien hier zo goed als geen fans zijn. Het is ook in 'samenwerking' met de band zelf. :'D

    Maar als we willen uitbreiden naar BE, gaat hyves niet echt werken, aangezien de meeste Belgen dat niet hebben. Dus daarom die vraag, wat jullie mening daarover is. :'D

    Ik word wel gewoon lid om jullie te helpen (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, deze is eerder om de fanbase naar België uit te breiden, aangezien hier zo goed als geen fans zijn. Het is ook in 'samenwerking' met de band zelf. :'D

    Maar als we willen uitbreiden naar BE, gaat hyves niet echt werken, aangezien de meeste Belgen dat niet hebben. Dus daarom die vraag, wat jullie mening daarover is. :'D

    Is er niet een site waar veel Belgen op zitten, net zoals Hyves op Nederland? Want als weinig Belgen Hyves hebben, gaat dat niet echt werken denk ik.
    Mochten jullie hulp nodig hebben, ik bied me aan ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Is er niet een site waar veel Belgen op zitten, net zoals Hyves op Nederland? Want als weinig Belgen Hyves hebben, gaat dat niet echt werken denk ik.
    Mochten jullie hulp nodig hebben, ik bied me aan ;)

    Daarom dat we ook op Facebook zitten, haha. MySpace zou nog het beste zijn, maar dat is hier ook niet geweldig populair, Facebook wel. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Daarom dat we ook op Facebook zitten, haha. MySpace zou nog het beste zijn, maar dat is hier ook niet geweldig populair, Facebook wel. :'D

    Netlog misschien?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Elphaba schreef:
    Ik word wel gewoon lid om jullie te helpen (cat)

    Dankooooos. <3