• Ik kreeg in de bus op weg naar huis een sms van mijn ex.
    '' Waarom noemen ze me een verkrachter enz? :@''
    Nou, ik had geen flauw idee wie hij bedoelde, dus ik dat vragen. Kreeg ik als antwoord: ''J en R', dat zijn twee vriendinnen van mij. Ze hebben hem dus uit lopen schelden terwijl hij moest nablijven. Het werd nog erger, ze hebben hem op staan wachten in het fietsenhok. Daar weer lopen schelden en hem tegenhouden, zodat hij niet naar huis kon. Ook zijn fietslicht hebben ze kapot gemaakt. Ik wist niet dat ze dat deden. Ik kreeg een smsje van R dat ik haar bellen moest. Dus ik bellen, hoorde ik die ex op de achtergrond ''Je maakt mijn fietslicht kapot!'' en blablabla.
    Ze noemen hem een verkrachter omdat hij mij ontmaagd heeft. Ze zijn er heilig van overtuigd dat ik niet wou, ookal zeg ik 1000000 keer dat ik het wel wou. Ze willen me gewoon niet geloven en zijn van plan het leven van T., mijn ex kapot te maken. ><

    Wie vindt dat nog meer overdreven?
    Wie heeft ook vrienden die zulke acties doen? o__O

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 15:37 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze willen je beschermen, maar .. wtf ze gaan gewoon te ver. [=


    None but ourselves can free our minds.

    Nouja zeg, dat vind ik echt té overdreven ;o
    Mijn vriendinnen zijn echt niet zo ^^


    -

    ze gaan wel te ver...


    We only can learn to love, by loving.

    Dat gaat echt te ver!


    Je moet worden wie je bent.

    Waaw, dat is echt kut voor je. O_o
    Had ik ook een keer, maar dan kwamen de vrienden van een jongen naar mij, ze noemde me een slet. Terwijl ik nog nooit met iemand verkering heb gehad! Dus heeft die jongen, die op mij was, gelogen dat we wat hadden. -_-'


    All this dampness is damp.

    geesjebeestje,
    dat gaat echt te ver, wat je vriendinnen doen hoor!
    en miss is het raar,
    maar je kan ook voor je ex opkomen, ik weet niet waarom jullie uit elkaar zijn gegaan, maar je kan het ook voor je ex opnemen.
    Maar in ieder geval, ik zou echt je vriendinnen duidelijk maken, dat ze te ver gaan. =3
    xx

    Dit gaat echt te ver


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    BOUM schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dit gaat wel heel ver ;$


    happy girls are the prettiest girls

    BOUM schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    Tanya is de beste.

    wow ze overdrijven idd wel. Ik zou echt serieus met ze gaan praten!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    pfft tering=O dat gaat gwn te ver... zeg dat, desnoods haal der een vertrouwends persoon bij. desnoods neem je maatregelen door het ze te laten merken door boos te worden en shit=O


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Reaper schreef:
    Ik snap dat ze je willen beschermen maar dat gaat toch zeker te ver.


    hoi, jij bent leuk.

    Wajo,
    dat zou ik dus echt niet doen hea.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Washington schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    Get back motherfuckerz'