• Ze zeggen dat je geboren word met tekentalent. Ik geloof dat niet D: Ik vind dat je dat kunt leren... het is toch gewoon lijnen trekken? ._.
    Je moet gewoon het menselijk lichaam kennen voor spieren of botten. Dan kun je al een lichaam tekenen D: Gewoon de lichamelijke kenmerken van alles.
    Nee, echt ik geloof niet dat je daarmee 'geboren' word :') Moeilijk uit te leggen...
    Wat vinden jullie?

Kun je het leren of niet?
    Ik verveel me, ja.

[ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 21:24 ]

I live for the applause, you will die for it.

Tuurlijk kan je het leren.. als je geboren word dan kan je tog niet metteen super goet tekenen XD

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Je kan het leren, maar je moet er ook altijd een stuk voeling voor hebben. Zoals dat met een taal, of een muziekinstrument ook is. Dat is ook voor een groot deel leren, maar als je er aanleg voor hebt zal je het beter kunnen (:

Frankly my dear, I don't give a damn.

Je kan het leren, je wordt er niet mee geboren.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Je kan het leren, maar meerdere mensen hebben gewoon wat meer aanleg voor de verfijndheid van bepaalde dingen.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Je moet er wel gevoel voor hebben, maar het is in principe wel te leren.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Dealer schreef:
    Je kan het leren, maar meerdere mensen hebben gewoon wat meer aanleg voor de verfijndheid van bepaalde dingen.

Joselyne schreef:
    Je moet er wel gevoel voor hebben, maar het is in principe wel te leren.

Only losers can act the way you do

Sommige mensen kunnen gewoon echt niet tekenen (krul)
    Bij mij zit het toevallig in de familie :') Mijn oom en mijn vader kunnen allebei vet goed tekenen en ik kan het opzich ook wel.

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik vind dat het wel aangeboren is. Maar je kunt het natuurlijk ook leren ;D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Artemis schreef:
    Je kan het leren, maar je moet er ook altijd een stuk voeling voor hebben. Zoals dat met een taal, of een muziekinstrument ook is. Dat is ook voor een groot deel leren, maar als je er aanleg voor hebt zal je het beter kunnen (:

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

je kunt het best leren, maar je moet er toch wel een beetje aanleg voor hebben, ik kan nog zo mijn best doen op een tekening, maar die van mij zien er niet uit;)

Never forget the things that make you smile

Ik denk dat het een beetje aangeboren is welke stijl van tekenen een persoon het beste kan en hoeveel geduld en verfijnheid die er in kan leggen, maar natuuuuurlijk moet je àlles leren, je weet zoals je zelf zegt niet helemaal alles meteen van bij de geboorte hoe je alles moet tekenen.

Je moet op een bepaalde manier naar dingen leren kijken. Dat vinden veel mensen moeilijk. Het tekenen op zich stelt geen barst voor. Je moet als het ware een tekening ontleden. Ik probeer er nog steeds achter te komen hoe je dat goed kan doen.

No growth of the heart is ever a waste

Clockwise schreef:
    Sommige mensen kunnen gewoon echt niet tekenen (krul)
    Bij mij zit het toevallig in de familie :') Mijn oom en mijn vader kunnen allebei vet goed tekenen en ik kan het opzich ook wel.

Ghehe.. mijn vader kan er niks van en mijn moeder heeft het zichzelf aangeleerd :']
    Ikzelf ben niet zo goed maar goed genoeg voor mijzelf om het leuk te vinden.

No growth of the heart is ever a waste