Hm.
Hoe kan ik dit het beste uitleggen zonder mensen te gaan kwetsen...
Kijk. Bill, Tom, Gustav en Georg, of andere sterren, hebben hun eigen wereld. Die wereld verschilt zoooo enorm veel van onze wereld dat ze gewoon onbereikbaar zijn. Zelfs al zou je hen persoonlijk kennen, dan nog verschilt hun wereld gewoon teveel van die van ons om een realtie met één van hen te hebben. Dat doet pijn ja, ik weet het, maar het is gewoon zo en daar kan je niks aan veranderen. Je kan wel zo veel mogelijk proberen met hen in contact te komen als je wil, het zal je nooit genoeg lukken. Niet genoeg om een realtie met één van hen te hebben.
Het beste wat je kan doen is proberen afstand te nemen. Ja, ik weet dat dat heel moeilijk is en bijna onmogelijk, toch is het het beste. Bijvoorbeeld met foto's op je pc. Probeer er eens een paar te verwijderen. Begin met kleine stapjes te zetten. Neem geen grote stappen ineens, want dan gaat het fout. En zo ga je telkens een beetje meer plaats vrij maken in je hoofd om aan andere dingen (lees: jongens) te leren kennen. Je wordt misschien weer verliefd, maar dit keer op een jongen die bereikbaar is.
Ik wil hier niemand mee kwetsen, echt niet, want ik heb ook kriebels voor Tom. Ik ben niet verliefd op'm maar toch. Vlinders, weet je wel.
Ik wil je gewoon helpen.
En als je nog vragen hebt, mijn GB staat voor je open!
Kus, Kristien.x
One man's fun is another's hell.