• nou ik twijfel of mijn vriend mij nog leuk vind omdat we een tijd heletijd ruzie hadden.Maar de laatste dagen helemaal niet omdat we het hadden uitgepraat.
    En hij aandacht van andere meiden leuk vind.
    Ik ga nu een week afstand van hem nemen en erover nadenken of ik nog verder wil.
    Maar ik kan me echt niet voorstellen een leven zonder hem o.o
    Ik heb nog nooit zo hard getwijfeld in mijn leven zouden jullie doorgaan of niet (x?ik bedoel str8x gaat ie vreemd ofsuw dan zit ik met de gebakken peren :L
    ps: we hebben al 9maanden met elkaar

    Jongens vinden het leuk om ook aandacht van andere meisjes te krijgen. Dat vind jij, denk ik, toch ook wel leuk als een jongen jou mooi vind?


    All this dampness is damp.

    Spaceship schreef:
    Jongens vinden het leuk om ook aandacht van andere meisjes te krijgen. Dat vind jij, denk ik, toch ook wel leuk als een jongen jou mooi vind?
    Ja maar het verschil tussen hij en mij.
    Okey miss wel leuk maar als hij tever gaat flirten ofzo wil ik dat gewoon niet.
    En hij zou dat helemaal niet erg vinden y'know --'

    Poppy schreef:
    (...) Ja maar het verschil tussen hij en mij.
    Okey miss wel leuk maar als hij tever gaat flirten ofzo wil ik dat gewoon niet.
    En hij zou dat helemaal niet erg vinden y'know --'


    Ja, dat snap ik. Stel jezelf gewoon de vraag; 'Kan ik hem vertrouwen?'


    All this dampness is damp.

    Spaceship schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik. Stel jezelf gewoon de vraag; 'Kan ik hem vertrouwen?'
    Daar probeer ik achter te komen, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe.

    Je kan er niet achter komen of je hem kan vertrouwen. Dat moet je zelf voelen! Als jij de hele tijd maar denkt van 'zou hij me nu aan het bedriegen zijn?' dan denk ik niet dat daar een relatie op kan steunen, je moet niet de hele tijd kunnen zitten piekeren over dat soort dingen. Als je vertrouwen hebt in je vriend, dan denk je er niet vaak aan, of natuurlijk inderdaad enkel wanneer hij aandacht krijgt van een ander meisje, dat doe ik ook wel eens.

    Zoals Spaceship zegt, jongens krijgen graag aandacht van andere meisjes. Maar het is natuurlijk de manier waarop hij erop reageert die telt. Zo kun je ook een beetje zien of hij te vertrouwen is.

    Ik denk wel dat het goed is dat je een beetje afstand neemt om erover na te denken, maar heb je je vriend al vertelt wat er gaande is? Zo nee, dan zou je dat volgens mij best doen, dan kan hij je misschien helpen. Door dingen uit te leggen, en als hij niets kan uitleggen, dan weet hij tenminste waarom je je nu een beetje afzondert en wat je zo dwars zit.

    Want weetje, 9 maanden is niet iets wat je zomaar afgeeft.

    Spaceship schreef:
    Jongens vinden het leuk om ook aandacht van andere meisjes te krijgen. Dat vind jij, denk ik, toch ook wel leuk als een jongen jou mooi vind?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat je het beste kan doen is voor jezelf nagaan of je hem kan vertrouwen. Vertrouwen is namelijk (vind ik tenminste) het belangrijkste in een relatie. Heb je er al met hem over gepraat?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Yeah meid, ik ken het gevoel. Heb nu 15 maanden met m'n vriendje, maar ik ben nog steeds jaloers als hij met andere meiden afspreekt. Dat is logisch, dat blijf je houden, maar ik weet dat ik mijn vriendje kan vertrouwen. Daarom gaat het nog steeds goed met ons ;)


    Life is hard and then we die

    Ben je bang dat je hem zult missen, of kan je je zonder hem hem geen leven voorstellen, en ben je bang om alleen te zijn?
    Daar zit namelijk een best groot verschil tussen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ben je erg afhankelijk van hem?


    act, don't talk