• [...] [...] [...] & [...] zijn 4 beste vriendinnen, ze zijn verschillend maar houden van elkaar. ze kennen elkaar al zo'n 10 jaar, ze hebben geen een van alle ooit van tokio hotel gehoord. maar daar komt verandering in als ze de jongens tegen komen op vakantie, allemaal proberen ze de jongens uit en hebben de vakantie van hun leven. maar van uitproberen komt er liefde en van liefde komt problemen.


    rollos:
    1 van de vier meisjes whipple
    1 van de vier meisjes RyoHentai
    1 van de vier meisjes KWAAK
    verzin zelf een rol.

    informatie:
    naam:
    leeftijd: 15/16/17
    karakter:
    foto:
    wie uit tokio hotel: -niet iedereen kan bill en tom-
    kleding stijl:
    foto zwemkleding:
    noem een leuk vakantie land:
    moet ik het melden als de eerste er is:
    what kinda girl are you?


    xxxx~<333

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 19:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam: Gorgina (afgekord als Gorgi) Handson
    leeftijd: 16
    karakter: stil, afwezig, dromerig,erg naïef maar verder vriendelijk en hartelijk.
    foto: Klik
    wie uit tokio hotel: -niet iedereen kan bill en tom- maakt niets uit, kijk maar ^^
    kleding stijl: meestal casual
    foto zwemkleding: Klik
    noem een leuk vakantie land: De franse Pyrineën
    moet ik het melden als de eerste er is: JA
    what kinda girl are you?

    Gorgina, oftewel Gorgi, is een uitstekende student, ze is vrolijk en gaat graag naar school. Ze is erg verlegen, dus veel vrienden heeft ze niet, maar als ze eenmaal loskomt is ze vlot en spraakzaam. Mensen komen vaak naar haar toe voor hun problemen, omdat ze meelevend en begrijpend is. Verder heeft ze één echte hobby en dat is schoenen ontwerpen, ze loopt dan ook met de vreemste schoenen rond.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Riba schreef:
    naam: Emma Taylor
    leeftijd: 16
    karakter: spontaan, komt altijd op voor haar vriendinnen, de clown van de groep.
    foto: http://thumb1.shutterstock.com.edgesuite.net/display_pic_with_logo/122689/122689,1252838581,1/stock-photo-shot-of-a-stunning-brunette-teenager-in-aviator-sunglasses-36968575.jpg
    wie uit tokio hotel: Bill, omdat hij de gevoeligste van allemaal is en dit past bij de discriptie hieronder ;)
    kleding stijl: Stoer, wat lekker zit
    foto zwemkleding: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/06_02/whiteout1DM_600x273.jpg
    noem een leuk vakantie land: Slovenië :D <3
    moet ik het melden als de eerste er is: Doe maar :D <3

    Emma Taylor is een goedlachse, gezellige, aanwezige meid die veel mensen kent en graag met iemand een babbeltje maakt. Haar echte vriendinnen kan ze wel maar op 1 hand tellen. Emma lijkt een grappige, zelfverzekerde meid, maar haar hart is al erg vaak gebroken. Haar eerdere vriendjes gingen vreemd, lieten haar in de steek, of namen haar totaal niet serieus. Om dit al tig keer gebroken hartje niet te laten zien, en omdat ze er niet kwetsbaar en zielig uit wil zien, lacht en geint Emma haar gevoelens weg. Zal iemand haar ooit wel begrijpen..?


    Ik heb mijn post ff aangepast. Nu staat er ook een stukje beschrijving over Emma bij. :)
    Whiaaa ik wil een rol! (hoera)


    ars moriendi

    deel 1
    xx


    Big girls cry when their hearts are breaking

    telephone schreef:
    deel 1
    xx


    Zit mijn personage er niet in..?


    ars moriendi

    Riba schreef:
    (...)

    Zit mijn personage er niet in..?


    ik maak je vijand oke?:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    telephone schreef:
    (...)

    ik maak je vijand oke?:Y)


    >=D Prima :Y)


    ars moriendi