Nou, sirieus, bij mij thuis is het hier echt te gek voor woorden..
ik en mijn vader logeren om de weekend bij zijn vriendin voor nu 3 jaar. En die vriendin heeft 2 kinderen; een jongen van 8, R en een meisje van 12, L. Mijn vader en L kunnen helemaal niet goed met elkaar overweg, maar om eerlijk te zijn spoort ze ook voor geen meter. Ze hebben nu zo'n grote ruzie, dat ik nu niet kan slapen omdat ze maar blijven schreeuwen >.<
maar goed, ongeveer een kwartier geleden werd L echt helemaal gek. Ze schreeuwde "Kanker op!" tegen mijn vader en rende naar de keukenla en haalde er een mes uit. Mijn vader liep snel naar haar toe en trok die mes uit haar handen en hield haar pols stevig vast. En dan gaat ze scheinheilig lopen zeggen: "mischien wou ik wel gewoon een appel schillen. Ik ga de politie bellen om te zeggen dat je aan kindermishandeling doet".. maar sirieus, zij is zoo kinderachtig&gek. Ze ging ook een tijdje naar een pyscholoog enzo toe, maar sirieus, dat kind spoort echt niet 0_0
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.