• En haar naam is Petra. haha ze is een correspondentievriendin van een vriendin van mij. Ze is echt hartstikke aardig enz. haha =] en vet grappig. en ze vind mijn naam raar (huil) haha maar goed, praten jullie wel is met mensen uit het buitenland via msn. dus geen omegle fz. :# want dat kan ich auch haha


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb al 2 jaar een geweldig goede vriendin, een soort van soulmate uit Roemenië. En normaal gingen we elkaar deze zomer eindelijk zien, maar dat gaat niet door kunnen gaan ;[

    Duitse fakers van Tom & Bill. Tja dat vond ik toen grappig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb een Japanse correspondentievriendin. Haar naam is Machika Mizoguchi en ze is 16. Ze heeft net haar eindexamens achter de rug en in april begint bij hen het nieuwe schooljaar.
    Ik heb al veel van haar geleerd over Japan en vertel haar zelf ook veel over België.
    Het is echt heel erg leuk ^-^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ja, 2 uit Australië. 1 uit Canada, en nog 2 uit Italië.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nope haha.


    when words fail, music speaks.

    1 uit China [Hong Kong] en 1 uit Taiwan
    de 1 een SS501 obsessed en de ander Rainie Yang
    Wel allebei via omegle...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vroeger wel, nu niet meer. :')

    Ik praat via facebook met een meisje uit Polen, volgend jaar komt ze voor een project als uitwisselingsstudent in mijn klas.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hosselaar schreef:
    Nope haha.

    Van iemand van vakantie heel lang geleden, hij is gezellig, lol.


    Smiling but close to tears.

    Ryosuke schreef:
    1 uit China [Hong Kong] en 1 uit Taiwan
    de 1 een SS501 obsessed en de ander Rainie Yang
    Wel allebei via omegle...

    Ja ik ook via omegle
    En zo heb ik een hele lieve jongen uit china leren kennen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    xAirashiix schreef:
    Ik heb een Japanse correspondentievriendin. Haar naam is Machika Mizoguchi en ze is 16. Ze heeft net haar eindexamens achter de rug en in april begint bij hen het nieuwe schooljaar.
    Ik heb al veel van haar geleerd over Japan en vertel haar zelf ook veel over België.
    Het is echt heel erg leuk ^-^

    Xx

    Oehh, ik wil ook een Japanse vriendin zodat ik wat kan bijleren, maar ik weet niet hoe. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik heb in real life wel een conversatie gehad met een Spaans iemand. Begrijpen was moeilijk, maar ik verstond het groten deels wel.


    All this dampness is damp.

    nope.

    Ik heb een meisje uit Zweden op msn =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg