• Ja toen ik fan was van Tokio Hotel lachte iedereen me uit en deed belachelijk. En als ik nu de lef heb om te vertellen dat ik fan was lachen ze me alsnog uit o_o wat is dat toch met die band? Hebben jullie daar ook last van?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze zien er anders uit :3 En daarom lachen mensen. MAar dan moet jij ook levenloos om ze gaan lachen en zeggen : "HAHAAHHA! JOUW KOP!"
    Werkt altijd. :'D


    You move me ......... Kurt

    ik lach mezelf uit omdat ik fan was.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Alysse schreef:
    Iedereen in mijn klas enzo maakt TH zelf wel eens uit. Maar ze lachen me daar niet om uit ofzo.


    I need you like a heart needs a beat

    geen last van (ben geen fan maar luister er wle gwn naar) maar dta komt vast omdat als er iemand is die er dom over doet, ik laat zien dat het me niks doet en dat vinden ze saai dus zegge ze niks meer,


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik werd 2 jaar gepest daardoor, marjha boeiend. Ik trok me er niets van aan :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Jaa heel erg. Bij mij op school vooral, maar het boeit me echt niks (: ik ga ook gewoon met mijn Bill-kaulitz trui naar school hoor! I don't care:Y)


    I'll be with you soon, just me and you'

    Dat had ik vroeger ook. Sommige mensen lachen Th-fans nog wel eens uit op school. Soms denken die fans dan dat ik het dan voor ze ga opnemen. Maar ik loop niet graag het risico om weer als Fan bestempeld te worden. Dus ik negeer dat altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ikzelf ben geen fan van tokio hotel, maar een vriendin van me wel en de klas zegt daar ook vaker belachelijke dingen van maar zij trekt zich er niks van aan. ik zie er geen reden voor waarom je iemand daarom belachelijk zou maken...:Y)


    life is short, waste it with anime ='D

    Crimineel schreef:
    (...)

    Omdat ik Bill een meisje vind. 8D

    Dat is geen reden om iemand uit te lachen (krul)


    I recycle my thoughts.

    Temerarious schreef:
    ik lach mezelf uit omdat ik fan was.

    Waarom zou je? Dat zegt iets over jezelf..


    I recycle my thoughts.

    Eigenlijk niet, buiten de vriend van mijn zus, hij kwam gister op de 100-dagen fuif plots naar me toe en begon stom te doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik schaam me er niet voor, en vertel het ook aan mensen als ze ernaar vragen. Mijn vrienden/vriendinnen accepteren het ook.
    En inderdaad, sommige fans zijn zo 'over the top' dat ik hun ook wel eens uitlach.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik stoor me er niet zoveel aan. Misschien ligt het er ook aan, dat ik niet meer op de middelbare school zit, dat het pest-gedrag over is.
    Ieder heeft zijn eigen mening. Dat sommige andermans mening niet respecteren, tekent van zwakte. Geen wederzijds respect.


    Think before you act.

    Bird schreef:
    (...)
    Dat is geen reden om iemand uit te lachen (krul)


    Vind ik van wel. ;x


    Smiling but close to tears.

    weetje naoom,
    ik snap het ook niet =3
    maar ach ja,
    bill ziet er wel een beetje anders uit dan 'normaal'

    maar weetje wat je je eigenlijk moet afvragen, wat is 'normaal'? als de 'wereld' anders in elkaar had gezeten, was het misschien wel normaal om een gifgroene hanenkam te hebben en een bretels aan doen ipv. wat nu 'normaal' is.

    Dus misschien ligt het gewoon aan de maatschappij (?) waarin we in leven. En de dingen die over het algemeen 'normaal', zijn leuk enzo, en de dingen die naar niet bij horen, gewoon niet.

    -oke, misschien snapt niemand me, maar ik denk dat het daar aan ligt =3-

    -bij the way: naoom, mag ik weten of jeroen je ook uitlacht als je dat zegt? =3-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 18:00 ]