• Zoals de titel zegt: zip your lip, is dit een actie voor kinderen in Oeganda. Wij gaan met school.. of nouja, de derde klassers in de sector zorg en welzijn breed, gaan aanstaande donderdag tot en met vrijdag níet eten. Like, ik moet meedoen en ik ga dat niet redden ><
    24 uur niet eten, ik weet zeker dat ik knocky ga (A)
    Maar het leuke is, is dat we allemaal leuke workshops hebben zoals dingen in uiterlijke verzorging, yoga, nagels und blablabla...
    Wat we ook gaan doen is kleding maken van vuilniszakken en het op een ‘catwalk’ showen, haha dat komt niet goed x'D Zo staat er dus wel wat tegen over tegen het niet eten ^^
    Maar om dit topic een beetje nuttig te houden, zijn er meer mensen die mee doen aan de actie ‘zip your lip’ met school?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik heb er wel eens vangehoord, maar heb er nog nooit aan meegedaan.
    En dat is misschien maar beter ook, als ik geen eten krijg ben ik strontchagerijnig.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cool! Wij doen dat niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat hadden we vorig jaar, maar dat ging niet door ._.
    Maar dan moesten we op school blijven en daar ook slapen. Maarja.


    I live for the applause, you will die for it.

    pfoe, ik zou half sterven? o.o


    Smiling but close to tears.

    Scarecrow schreef:
    Dat hadden we vorig jaar, maar dat ging niet door ._.
    Maar dan moesten we op school blijven en daar ook slapen. Maarja.


    Wij blijven ook slapen :Y)
    Alleen moeten we wel op een bepaalde gedeelte blijven omdat anders het alarm afgaat ><


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Crimineel schreef:
    pfoe, ik zou half sterven? o.o


    Ik denk dat ik dat ook ga ><
    Maar als je flauwvalt krijg je druivensuiker ofzo


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Lijkt me leuk, maar ik heb er nog nooit van gehoord x S


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik zou 's avonds eten hoor ^^ en wij gaan op (goed) vrijdag naar de cinema wandelen (6 km) en 4 km me de bus.. en voor elke km moeten we centen verzamelen.. naja, dom dat ze ons die 10 km dan ni late doen ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    Ik zou 's avonds eten hoor ^^ en wij gaan op (goed) vrijdag naar de cinema wandelen (6 km) en 4 km me de bus.. en voor elke km moeten we centen verzamelen.. naja, dom dat ze ons die 10 km dan ni late doen ><


    Voor we beginnen gaan we met z’n allen eten en na de 24 uur niets eten gaan we weer gezamelijk eten :Y)
    En veel succes met lopen, haha x'D


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik wou dat we ook meededen, ik vind het wel leuk als we zoiets zouden doen voor het goede doel.

    maar inderdaad, het zou natuurlijk wel moeilijk worden, want als ik honger heb, dan ben ik zoooo prikkelbaar ='D

    BOUM schreef:
    Ik heb er wel eens vangehoord, maar heb er nog nooit aan meegedaan.
    En dat is misschien maar beter ook, als ik geen eten krijg ben ik strontchagerijnig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb dat vorig jaar gedaan, en geloof me ; het lijkt erger dan het is. Ik kan me niet herinneren dat ik heb gedacht 'Pff, ik móet wat eten nu'.


    Save me with your love tonight.

    Wij niet. Maar mag je wel drinken?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xKommaStip schreef:
    Wij niet. Maar mag je wel drinken?


    Je moet zelfs drinken! Alleen koffie, thee en vruchtensap oh en water :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Je moet zelfs drinken! Alleen koffie, thee en vruchtensap oh en water :Y)

    Ow gelukkig :'D
    Veel suc6 hea


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.