• Want
    Ik heb voor het eerst in mijn hele schoolleven hoger dan een 6 gehaald voor natuurkunde:

    Ik heb een 8.1!
    Serieus, ik ben zo ongelooflijk blij. Ik ben er namelijk echt een ramp in.. :/
    En verder heb ik een 9,5 gehaald voor Nederlands en een 8,7 voor Engels, maar dat vind ik allemaal erg makkelijk.
    Now I'm ghappy!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb vandaag nog een 7.2 voor nederlands gehaald :) ben dr ook erg blij mee haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Thingies schreef:
    Sweet ;D

    Mijn punten zijn dit jaar nogal kut :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Oeeeh nice ^^ !
    Ik ook :D Ik had een 7.9 op natuurkunde [well,, niet zo hoog als dat van jou >.<] Maar ik heb hiervoor ook nog nooit boven de 6,5 gehad xD Maar met die 7.9 is m'n gemiddelde een 5.9 >.< En Nederlands had ik [voor een 'uiteenzetting' schrijven, wat ik dus absoluut niet kan] een 7.5 terwijl er veel 6.5 waren (nerd) nu voel ik me slim, maar voor de rest zijn mijn cijfers...uhmja, laten we het daar maar even niet over hebben >.<

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 12:39 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Thingies schreef:
    Sweet ;D

    Mijn punten zijn dit jaar nogal kut :Y)

    ik sta altyd 7 of hoger voor natuurkundee ;3.
    lager dan een 5 voor wiskunde ;|
    en hoger dan 8 voor nederlands en engels;D

    en ik had een 10 op rapport voor duits O-o en. mn moeder lachte me toen kei hard uit O-o


    The magic will never end.

    Nice (:

    Ik had laatst voor het eerst een voldoende voor wiskunde dit jaar : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wiskunde zou verboden moeten worden ;x
    het is tee moeilijk. ^^


    The magic will never end.

    Ohmy, ik ga jouw natuurkunde cijfer stelen! Kan ik wel gebruiken xD
    Ik heb laatst een 10 voor een Duits proefwerk gehaald _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Natuurkunde, brrr. Daar was ik altijd zo slecht in. Gelukkig heb ik het niet meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.