• Hehe, voeg ik even iemand toe als vriend komt er te staan: "Je kan maximaal 100 vrienden toevoegen aan je vriendenlijst!" :Y) En nu voel ik me gulzig in vrienden toevoegen! XD Duuuus het wordt weer tijd om een hoop eruit te gooien (doe ik soms nog) maar dan alleen de mensen die nooit/amper online komen! ^^ Of mensen waarvan ik denk "Wtf? Die ken ik niet eens! Weg ermee!" :Y)

    Doen jullie soms ook eens schoonmaak in je vriendenlijst? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, heb ik al 3 keer gedaan ofzo, maar ik heb nooit 100 vrienden gehad xd

    Ik voeg nooit meer iemand toe in mijn vriendenlijst, ik heb er misschien 25 in staan ofzo, en dan ook nog mensen waarvan ik denk, van hoe komen die in mijn vriendenlijst.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wouw 100 vrienden :D
    veel xD
    Nee, ik heb er niet zo veel ^^
    maar k verwijder niet zo snel vrienden uit men lijst ^^
    <3.


    Your Butt is Mine!

    Dolce schreef:
    Ik voeg nooit meer iemand toe in mijn vriendenlijst, ik heb er misschien 25 in staan ofzo, en dan ook nog mensen waarvan ik denk, van hoe komen die in mijn vriendenlijst.

    Ik heb er maar zes in m'n lijst staan. Meer vind ik niet nodig.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik voeg niet zo snel mensen toe, en ik verwijder ze ook niet snel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een heel pak verwijderd.
    100 goes 36! D:
    Ik heb niet graag veel vrienden in m'n lijst. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb ook al eens honderd vrienden gehad. Af en toe doe ik dus ook eens een schoonmaak en de regel geldt dan: 'Als ze al langer dan een maand off-line zijn, verwijder ik ze.' Dat is gemakkelijk en eerlijk. Soms moet ik dan dus veel mensen verwijderen, maar soms ook helemaal niemand. De enige uitzondering op die regel is mijn zus <3

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb er wel een paar in mijn lijst, maar ik praat er niet echt mee ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik gebruik de vriendenlijst niet. Er staana alleen mensen in van in het begin dat ik op Q kwam, toen gebruikte ik het wel.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    nee, ik voeg niet echt mensen toe xd

    Ja, ik wis de mensen die nooit meer online komen of wie ik niet zo goed ken en nooit spreek.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik heb er toch niet veel in mijn lijst staan, dan vind ik het ook niet nodig om op te ruimen >.<


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    UNCOMMON schreef:
    nee, ik voeg niet echt mensen toe xd

    Om de een of andere reden sta jij in mijn vriendenlijst. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik voeg gwn bijna nooit mensen toe dan kan ik de mesne die ik snel wil vinden veel minders snel vcinde:P


    Het komt wel goed schatje <3