• Ik moet het gewoon even kwijt, anders blijf ik er alleen mee dwalen, en komt het echt niet goed. Iedereen vraagt hoe het met me gaat, maar eigenlijk gaat het helemaal niet goed. Ja, ik ben dan wel over 4 dagen jarig, krijg een camera - ook al is het niet de gene die IK wou (lang verhaal)- en ga ik naar zangles aanstaande donderdag. Toch is er iets, dat heel erg aan mij knaagt. Een jongen uit mijn klas, en ik kende hem al heel lang, en ook wel goed, en zijn zusje ging ik ook mee om, zijn moeder is overleden. Aan de verschrikkelijke ziekte kanker. Maar vandaag gingen we er over praten, want ze is gister overleden, en toen werd ik helemaal stil. Ik weet het, ik moet juist denken aan hún, hún hebben het het moeilijkst, mijn pa is al 4 jaar dood, maar toch kwam het allemaal weer omhoog. En aangezien ik nog steeds emotioneel geblokkeerd ben, kan ik dus niet huilen, en dus voel ik me gewoon even KUT. dus let niet op mijn niet-vrolijke reacties, jullie weten nu waarom het komt (:

    - Dank je wel voor het lezen (flower)

    ik snap je heel goed.
    Ik ben mijn vader ook al kwijt.
    Heb jij soms ook van de emotionele breakdowns?


    I solemny swear i am up to no good

    Heel veel sterkte. (flower)


    The magic will never end.

    RyoHentai schreef:
    ik snap je heel goed.
    Ik ben mijn vader ook al kwijt.
    Heb jij soms ook van de emotionele breakdowns?

    Jups, en ik háát ze.

    Ik heb vandaag voor het eerst in maanden nog eens gehuild en dat voelde... raar.
    Maar veel sterkte anyway er mee en dat is helemaal niet egoïstisch of zo. Het is normaal dat je dan al de herinneringen terug krijgt, je moet je echt voor niets rot voelen (: Natuurlijk is het heel erg voor hun dat hun moeder dood is, maar omdat je toen opeens aan jezelf moest denken wil niet zeggen dat je helemaal niet aan hun denkt of er voor hun bent. Die reactie is echt compleet normaal (: Nog eens sterkte ermee.

    Heel veel sterkte, als je wilt praten kan je bij mij terecht.Ik kon ook bij jou terecht met dat ene probleem.(flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat erg! =O Sterkte voor jou en die jongen en RyoHentai! (flower)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dank je wel aan iedereen die mij sterkte wenst, en de rest die ook iemand dichtbij verloren is, ook heel veel sterkte <3

    Ik weet precies hoe je je voelt. -same story-
    heel veel sterkte. <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel veel sterkte meis (flower)


    Just a simple "I love you" (:

    Veel stekte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ocharme toch. )':
    Ik heb wel dezelfde emotionele toestand meegemaakt - nog steeds - wel om een ander reden, maar ik begrijp je echt heel goed.
    Dus als je eens wil praten, kan je altijd bij mij terecht, aight? (:
    Veel sterkte. <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Dank jullie wel (:

    MacGregor schreef:
    Ocharme toch. )':
    Ik heb wel dezelfde emotionele toestand meegemaakt - nog steeds - wel om een ander reden, maar ik begrijp je echt heel goed.
    Dus als je eens wil praten, kan je altijd bij mij terecht, aight? (:
    Veel sterkte. <3

    Dat is heel lief! (:

    Sterkte. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel veel sterkte! (:


    Never run out of reasons to smile...