• Gé-wel-dig! Hier komt mijn (korte en beknopte) verslagje:

    Okay ik ga jullie vertellen hoe geniaal het concert van Emilie Autumn was!! Het begon allemaal gister avond toen ik Aprella via twitter vroeg of ze vandaag nog naar buiten zouden komen voor het concert, omdat ik nog cadeaus voor ze had en ze nog heel graag wilde geven. Daarop antwoorden ze:“ you're so sweet. Thank you and I will try my best to sneak out to say "hello" before if I can... See you tomorrow.” Dus ik helemaal blij natuurlijk!!
    Dus vanmorgen, ging ik al om 9 uur naar de EFFENAAR. Kwart over 9 was ik daar en sprak ik met wat vriendinnen af. Daar hebben we de hele morgen tot een uur of 12/1 gezeten toen kwam Emilie aan. Toen zijn we naar de artiesten ingang gelopen, omdat ik ze dus nog de cadeaus wilde geven. Ze stappen allemaal uit het busje en zagen er vet bang uit, omdat er nogal wat obsessieve mensen bij me stonden. Dus vet bang allemaal. En toen liep Aprella voorbij, dus ik heel zachtjes haar naam zeggen. –Ik word altijd vet verlegen in haar buurt, hahaha noob- En toen keek ze op en zag ze mij en begon ze helemaal te stralen en bleven ze serieus álle vijf stil staan en me aankijken. Toen ging ik dood, hahaha.

    Dus ik helemaal stotteren:“I’ve got the presents I promised you.” “O thé presents!!” Gilde ze zowat alle vijf super enthousiast (Emilie, Veronica, Maggie, Contessa en Aprella). En Aprella keek me helemaal ontroerd en lief aan en toen heb ik de tas dus over het hek heen gegeven. En toen pakte ze me nog even bij mijn hand vast. Ik even helemaal in shock, want ze is echt heel speciaal voor me. Gebaarde ze me dat ik dichterbij moest komen, gaf ze me ook nog een zoen op mijn wang. Ik heb serieus de hele dag met lippenstift op mijn wang rondgelopen. Ik was way te trots om Aprella’s lippenstift van mijn wang af te vegen, hahahah.

    Op naar ’s avonds. Natuurlijk stonden we helemaal vooraan (nerd). Het was super tof en vet en ze herkenden ons vrijwel meteen. En de show begon met:“At first we have to take time for a special letter we got today. Thank you Kristen.” Ik had eerst zoiets van ‘wie de fak is Kristen’? En toen besefte ik me pas dat ik dat was, die ze bedoelde. Aangezien ik briefjes bij de cadeautjes had gemaakt en ze mij altijd Kristen noemen, hahah :Y). En daarbij komt dat ze me allemaal vet lief aan het aankijken waren.

    Op een gegeven moment begon Maggie met het spugen en gooien van drinken in het publiek –ghehe ja ik weet dat dat nasty is- en toen pakte ze een kopje en gooide ze dat zo over me leeg. Ik helemaal kei hard op roepen:“Ieuwww.” En Maggie keek me helemaal in shock aan dat ik zo reageerde en toen begon ze me toch heel hard te lachen, niet normaal meer. Ze heeft me echt de hele show stom grijnzend aangekeken, dat was echt zooo tof. Ook Veronica heeft de hele tijd naar ons lopen zwaaien en me een paar keer een zoen op mijn wang gegeven. En ook Emilie nam steeds mijn hand vast als ze voor me stond.
    Ze waren allemaal zoooo ontzettend lief en ik kan niet wachten tot ik ze weer kan zien. Gosh, dit was zo’n fijne avond. Op de gestoorde obsessieve fans na natuurlijk, maar dat is overal wel. (krul):Y)

    Edit: Okay nu ben ik hem serieus royaal hard aan het trippen!!!

    Ik had op het briefje wat ik bij het cadeautje voor Veronica had gedaan geschreven dat ze hoi moest zeggen tegen een vriendin van me die de dag erna VIP had in Bochum -vandaag dus (nerd)-. Dat heeft ze serieus echt gedaan en ze hebben daar gewoon nog een heel facking gesprek over mij gehad!!

    En nu heb ik een berichtje terug van Maggie op Myspace.. En dat ga ik nu even lezen -waahhh- *word gek*

    Gosh nu ben ik echt zooooo happy!!!.
    .

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 18:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Het was inderdaad GE-WEL-DIG :'D.
    Had ze die grote rat ook van jou gehad terwijl ze toen aan het publiek vroeg hoe we 'm gingen noemen? ^^
    Vind het wel lief van zowel jou als hen dat ze ook echt de tijd namen enzo ;D.
    En die 'tea' was gewoon drank, hahaha 8DD
    Ik kreeg van Emilie de volle laag in m'n BH :x, en Aprella, Emilie en Maggot hebben me 3 keer aangeraakt, Veronica 1 keer en Contessa ook, echt like omggg :'DDDD.
    Wel kut op het begin want ik had sinds gisterochtend al enorme buikpijn en toen we wachtten tot het zou beginnen -duurde lang zeg ><- werd ik helemaal misselijk en duizelig, en k had het echt superwarm, me moeder dacht dat ik ging flauwvallen maar ik heb me erover heen gezet :'D..
    Ik zag jou trouwens nog na afloop hahah ^^.

    Het was echt zo leuk <333333.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is echt vet! : D Vet lief dat ze dat deden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Suffer schreef:
    Het was inderdaad GE-WEL-DIG :'D.
    Had ze die grote rat ook van jou gehad terwijl ze toen aan het publiek vroeg hoe we 'm gingen noemen? ^^
    Vind het wel lief van zowel jou als hen dat ze ook echt de tijd namen enzo ;D.
    En die 'tea' was gewoon drank, hahaha 8DD
    Ik kreeg van Emilie de volle laag in m'n BH :x, en Aprella, Emilie en Maggot hebben me 3 keer aangeraakt, Veronica 1 keer en Contessa ook, echt like omggg :'DDDD.
    Wel kut op het begin want ik had sinds gisterochtend al enorme buikpijn en toen we wachtten tot het zou beginnen -duurde lang zeg ><- werd ik helemaal misselijk en duizelig, en k had het echt superwarm, me moeder dacht dat ik ging flauwvallen maar ik heb me erover heen gezet :'D..
    Ik zag jou trouwens nog na afloop hahah ^^.

    Het was echt zo leuk <333333.
    Ja ik zag jou ook heel kort nog maar ik dacht dat je mij niet gezien had en ik moest weg, daarom kon ik geen hallo meer zeggen :Y). :X Oja hahaha had je dat gehoord dan, want dan stond je kei dicht bij mij. Toen ik ineens heel hard riep 'IEUW' en Maggie kei hard begon te lachen en serieus heel het publiek stil was enzo :Y). Dat was vet erg. Ik ga trouwens een verhaal van de hele dag en avond schrijven -zoals ik al eerder bij concerten heb gedaan-. Ik pleur hier wel een link als ie online staat ofzo. Fijn dat je het zo leuk vond (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja ik zag jou ook heel kort nog maar ik dacht dat je mij niet gezien had en ik moest weg, daarom kon ik geen hallo meer zeggen :Y). :X Oja hahaha had je dat gehoord dan, want dan stond je kei dicht bij mij. Toen ik ineens heel hard riep 'IEUW' en Maggie kei hard begon te lachen en serieus heel het publiek stil was enzo :Y). Dat was vet erg. Ik ga trouwens een verhaal van de hele dag en avond schrijven -zoals ik al eerder bij concerten heb gedaan-. Ik pleur hier wel een link als ie online staat ofzo. Fijn dat je het zo leuk vond (flower)


    Hahah achjoh geeft niets hoor :'D.
    Hahah ja volgens mij wel :], ach ik vond het wel komisch 8DDD.
    Oeeeeh die wil ik lezen <3. Ghehe fijn dat jij 't ook leuk vond <3.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    De foto's van mijn cadeautjes:

    TeaTime voor Emilie.
    Umbrella voor Prella.
    DangerDame Diary voor Veronica, zodat ze al haar avonturen op tour bij kan houden en alles, als ze geen internet of computer ter beschikking heeft (cat).
    Sjaal voor Contessa/Beth.
    Kruik voor Maggots.
    RattyRattyRats for all.


    Wie du mir, so ich dir.

    Suffer schreef:
    (...)

    Hahah achjoh geeft niets hoor :'D.
    Hahah ja volgens mij wel :], ach ik vond het wel komisch 8DDD.
    Oeeeeh die wil ik lezen <3. Ghehe fijn dat jij 't ook leuk vond <3.
    Trouwens.. De rat was van Flo. Niet van mij. :Y). Ze heeft er zeker 48 uur aan gewerkt om hem te maken super zielig. Ze had een naaimachientje gekocht, ging ie kapot .__. heeft ze hem helemaal met de moeten naaien. Maar het is vet stoer, want ze doen echt heel lief tegen haar, omdat ze al zo ontzettend lang bij de vaste fangroup is zegmaar, nog veel langer als mij. En iedereen kent haar als King Flo. En de rat heet Lord Karel Of Rattington. :Y).

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 22:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Je dak is hopelijk al gemaakt? Want ik denk dat er toch een serieus gat heeft ingezeten.
    Anyway ik ga flippen bij Lady Gaga =D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me