• Idee 1: Titelloos
    Charlené heeft maar een doel voor ogen net zo beroemd worden als Angelina Jolie. Ze schrijft zich in voor alle soorten auditities maar wordt telkens geweigerd, telkens wordt ze niet toegelaten in het wereldje wat ze zo graag wil veroveren. En dan gooit ze het over en andere boeg, ze bedenkt en plan en gooit haar, aardig indrukwekkende, uiterlijk in de strijd. Ze probeert acteurs aan de haak te slaan, en al snel ligt ze met en vrijwel onbekende acteur onder de lakens. Ze nodigt zichzelf uit op dure feestjes, en rolt zo steeds verder Hollywood binnen door zichzelf te 'verkopen' je zou haast zeggen dat ze en hollywood hoer is. Maar ze krijgt uiteindelijk haar zin, ze krijgt en rol maar dan..

    Idee 2:Call me yours and you're dead.
    Avery is een normaal meisje, maar wel beeldschoon. Ze is vrij populair en date met de beroemde, en oudere Taylor Lautner*. Zij noemt het geen vaste relatie, hij noemt haar al zijn toekomstige bruid. Maar niemand weet dat Avery naast hem ook nog met een andere jongen uitgaat, bij wie zij een andere naam gebruikt. En híj is van plan hun relatie openbaar te maken. Iets dat zowel slecht is voor haar imago, als voor dat van Taylor.

    Idee 3: Fuck off, I don't need a hero.
    Mya bevindt zich op de een of andere manier altijd op de verkeerde plek, op het verkeerde tijdstip. Het lijkt alsof het ongeluk haar gewoon volgt. Maar steeds weer wordt ze gered door de knappe Cody* die haar blijkbaar erg leuk vind. Zij echter mag hem niet. Voor alle buitenstaanders lijkt het net een sprookje, de prinses die gered wordt door de prins. Maar niets is minder waar wanneer Mya erachter komt dat Cody haar steeds weer in gevaar brengt, alleen zodat hij haar kan redden, en zij dan misschien wel verliefd op hem wordt.

    Kies kies kies, en maak mij en Ivy (Dolce) happy :3

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 18:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Luister maar naar Rose :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja luister allemaal naar mij -ookalwiljedatniet- en reageer haha :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Idee 3

    leuke titels jonge vooral 2 en 3 -gayhand-


    We can only learn to love by loving.

    Nummer 3. (: Maar dat wist je al (:
    x

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 18:57 ]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    1


    No growth of the heart is ever a waste

    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1 :9~


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Noooou kom op en kies dudes. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Idee 1: Titelloos


    I found myself in Wonderland.

    1


    -

    Stiekem lijken ze me alle drie leuk, en daarom kan ik niet kiezen :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    SonicHentai schreef:
    Stiekem lijken ze me alle drie leuk, en daarom kan ik niet kiezen :X

    Sluit je ogen en ga met je vinger heel snel omhoog en omlaag en stop gewoon random en zeg op welk idee je bent gestopt :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1 of 2 of 3 :9~


    Only losers can act the way you do

    Haha Emilie x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3