• Pathé heeft besloten om Alice in Wonderland, de nieuwe Disneyfilm van regisseur Tim Burton met Johnny Depp en Anne Hathaway, toch in al haar bioscopen te draaien. Dat meldt de bioscoopketen vandaag.

    Met filmdistributeur Disney was onenigheid ontstaan omdat de dvd-release van Alice in Wonderland te kort na de bioscooppremière zou zijn. De afgelopen weken is er volgens Pathé uitgebreid overlegd met Disney. Nu is men tot een 'voor beide partijen aanvaardbare oplossing gekomen', waardoor de film alsnog vertoond gaat worden.

    Youry Bredewold van Pathé is verheugd met de overeenkomst. "Vooral voor alle filmliefhebbers in Nederland. Alice in Wonderland is bij uitstek een film om in de bioscoop te zien." Verwacht wordt dat andere bioscoopexploitanten die de film in eerste instantie zouden boycotten, de film nu ook gaan draaien. Alice in Wonderland gaat officieel op woensdag 10 maart in première, maar vanaf 5 maart zijn er in heel Nederland al voorpremières. Veel bioscopen draaien een 3D-versie van de film.


    Bron


    I need you like a heart needs a beat

    Yeaaaah _O_


    Some people make the world special just by being in it

    hopelijk komt ie bij mij :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Het TV-boekje zei nu weer dat ze toch weer niet komen in België, Nederland, Groot-Brittanië komen ze niet of nauwelijks ofzoiets.
    Ik weet het niet meer maar volgens mij komen ze toch niet.
    Waarom moeten ze ook altijd zo moeilijk doen? -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ga hem zien! (hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoals ik al in het andere topic zei; De film komt wél in enkele bioscopen maar meestal de kleinere bioscopen. Zo komt hij NIET in Kinepolis en al die andere grote bioscopen in België. In NL zal dat denk ik hetzelfde zijn (:

    ik ben er wel blij om. Ik wilde die film met een groepje vrienden zien. het lijkt me echt een leuke film. gelukkig komt hij ook in pathé :P

    :)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 11:00 ]


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    Ik vraag me echt af wat iedereen met die film heeft Oo. De tekenfilm ziet er in mijn ogen echt veel beter uit.

    en ik belgië ook _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Predictable schreef:
    Veeet, ik wil hem zien :9~

    KAULITZxGIRL schreef:
    ik ben er wel blij om. Ik wilde die film met een groepje vrienden zien. het lijkt me echt een leuke film. gelukkig komt hij ook in pathé :P

    :)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, gelukkig.


    Protège moi de mes désirs.

    PUKKELxDING schreef:
    OMG!!!
    OMG!!!!
    Yesss!!!! *rent hyperactief rondjes*

    *Rent mee zoals ze vanmiddag deed*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Irgendwann schreef:
    Ik vraag me echt af wat iedereen met die film heeft Oo. De tekenfilm ziet er in mijn ogen echt veel beter uit.


    Tis met Johnny Depp en het is gewoon melig op sommige stukken :9~


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Yeaaah deze wil ik echt graag zien !XD

    Ik was al niet 'bang' gezien het feit-ie sowieso al zou draaien bij mijn bioscoop in de buurt :Y).


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny