• ik verveel me kapot en zoek een super leuke storie, niet over Tokio Hotel of Jonas Brothers. Zelfs niet over Twiligt of Justin Bieber. Een leuk verhaal over weet ik veel wat. Als er maar fantasie (magie) in voor komt en er mag (moet niet) liefde in zitten. Avontuur is ook altijd goed. Dankje!!!!


    Art is never finished, just forgotten.

    oeps verkeerd :s


    Art is never finished, just forgotten.

    Identity schreef:
    oeps verkeerd :s

    ?, wat is er verkeerd ?


    The soul needs autumn.

    Uhm ik heb niets met magie maar wel iets met veel verschillende sterren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je van horror houd:

    Bloody Birthday
    De stad word aangevallen door monsters. Een groep die aanwezig was op een verjaardagsfeest vluchten samen. Wat ze niet weten is dat die monsters nog maar babies zijn...

    Final Destination | Deadly boat..
    Jack voorspelt dat de boot gaat zinken. Net op tijd weet hij zijn vrienden en zichzelf van de boot af te krijgen en de Dood te slim af te zijn. Maar wat als de Dood een nieuw Plan heeft?.


    I live for the applause, you will die for it.

    being in love with severus snape

    Sanne is van jongs af aan al een heks, ze gaat voor het 4e jaar naar zweinstein. samen met haar beste vrienden: James potter, Sirius Black en Remus Lupin. ze zijn echt de beste maatjes, tot dat ze erachter komt dat de 3 een jongen pesten. Severus snape, ze heeft medelijden. dus probeert ze ze te laten stoppen, daardoor wordt ze uit hun groepje gegooid. ze is er van kapot, haar beste vrienden gooien haar uit het groepje. iedereen haat haar, behalve Severus. ze worden steeds beter bevriend, ze word zelfs verliefds op hem. zonder twijfelen verteld ze het hem, maar hij wilt niks met haar. dus ook hij begint haar te negeren, ze is er van kapot en verdwijnt van zweinstein. maar 10 jaar later keert ze terug naar Zweinstein, als stagére toverdranken. toevallig komt ze daar Snape tegen, en ook de zoon van James potter.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vind je avatar (de tekenserie) leuk? Daar heb ik een story over, die alleen niet af is en ergens onderweg gepauzeerd is :Y)


    Life is hard and then we die