en er was vroeger nog een serie waar ik gek op was, ik was toen klein en die film speelde middernacht altijd, toen was nickelodeon 24 uur per dag ^^
Het ging over een leeuw ofzo, die zijn geliefde probeerde te redden X']
ik weet niet meer hoe hij heet
en er was vroeger nog een serie waar ik gek op was, ik was toen klein en die film speelde middernacht altijd, toen was nickelodeon 24 uur per dag ^^
Het ging over een leeuw ofzo, die zijn geliefde probeerde te redden X']
ik weet niet meer hoe hij heet
ik ken die serie ik heb hem nog ergens op video band die leeuw heete argai ofzo
ik weet niet hoe je het schrijft maar die leeuw heete Argai of Argay en de intro ging als volgt je hoorde zo'n muzekje je zaag een universum en hun in zo'n vlieger en die enen man was in het groen en die andere was in het paars toen ze argai ontmoeten speelden ze schaakmat en die paarse kerel stoent toen schaak
CuteWolf schreef:
(...)
ik ken die serie ik heb hem nog ergens op video band die leeuw heete argai ofzo
ik weet niet hoe je het schrijft maar die leeuw heete Argai of Argay en de intro ging als volgt je hoorde zo'n muzekje je zaag een universum en hun in zo'n vlieger en die enen man was in het groen en die andere was in het paars toen ze argai ontmoeten speelden ze schaakmat en die paarse kerel stoent toen schaak
mijne is mulan, zeker weten...
die had ik echt gezien toen ik drie jaar was ofzo, met mijn vader in de bioscoop, eerste film die ik ooit heb gezien
nogsteeds mijn lievelingsfilm
Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.