• Nondeju, sinds die concerten wordt iedereen helemaal doodgespamt over Tokio Hotel. Zelfs topics van eeuwen geleden worden omhoog getrapt.

    Like, het kan mij echt niet schelen dat je Bill zijn tepel kan zien.

    Sorry, niet hatelijk bedoeld, maar het irriteerd me.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind dat je gelijk hebt, maar je gaat het zien; binnen een maand is het alweer over (;


    Just a simple "I love you" (:

    inderdaad, ik erger me er ook aan.
    ik ben een officiële TH hater.


    There's nothing like us.

    Ik denk dat fans wel enthousiast mogen zijn over het concert? En dat ze ook hun ervaringen mogen zetten. Oké er is dan wel een officiëel topic, maar wat dan nog, laat het gewoon. Reageer er niet op, zoals anderen zeggen; binnen een maand heb je weer je rust terug.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Conspiracy schreef:
    'k Vind wel dat je enigszins gelijk hebt :') Al irriteer ik me er nu niet echt zo hard aan dat ik mijn computer wil kapot rammen of zo of dat ik hierop kom en zeg 'GOD niet weer al die topics over Tokio Hotel.'


    ik irriteer me daar wel aan:Y)


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Dat is de reden dat ik als ik verhalen serieus wil gaan lezen, eerst de beschrijving doorpluis naar de namen Gustav, Georg, Bill of Tom. Het is toch ziek dat ik die namen uit m'n kop ken terwijl ik er niet eens naar luister?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is vroeger ook al een lange tijd geweest, toen is het een stuk minder geworden en nu is het weer terug.
    Mensen hebben een bepaalde hobby en willen dat met andere fans delen.


    I recycle my thoughts.

    Zaitsev schreef:
    Dat is de reden dat ik als ik verhalen serieus wil gaan lezen, eerst de beschrijving doorpluis naar de namen Gustav, Georg, Bill of Tom. Het is toch ziek dat ik die namen uit m'n kop ken terwijl ik er niet eens naar luister?


    Dat doe ik dus ook, dan lijkt het een supergoed verhaal en dan staat eronder dat het met Tokio Hotel is. Nouja, ik haat gewoon zulke verhalen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Dat doe ik dus ook, dan lijkt het een supergoed verhaal en dan staat eronder dat het met Tokio Hotel is. Nouja, ik haat gewoon zulke verhalen.

    Waarom haat je ze?
    Ik bedoel, het zijn ook maar verhalen over de fantasie die sommige mensen kwijt willen.. net als bij ieder ander verhaal.


    I recycle my thoughts.

    Bird schreef:
    (...)
    Waarom haat je ze?
    Ik bedoel, het zijn ook maar verhalen over de fantasie die sommige mensen kwijt willen.. net als bij ieder ander verhaal.
    Mee eens. Een paar vriendinnen van me lezen ook mijn verhalen ookal zit justin bieber er bijvoorbeeld in, ze lezen de naam gewoon als een andere justin of piet ofzo. Maar ze lezen het omdat het gewoon een goed verhaal is vinden hun dus dat boeit hun niet dat er zo'n naampje in staat.


    when words fail, music speaks.

    Bird schreef:
    (...)
    Waarom haat je ze?
    Ik bedoel, het zijn ook maar verhalen over de fantasie die sommige mensen kwijt willen.. net als bij ieder ander verhaal.


    Omdat die verhalen bijn altijd wel over hetzelfde gaan. Je ontmoet tokio hotel en je gaat er mee batsen. Punt, einde.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Omdat die verhalen bijn altijd wel over hetzelfde gaan. Je ontmoet tokio hotel en je gaat er mee batsen. Punt, einde.

    Dan kijk je waarschijnlijk niet veel verder dan de ontmoeting-verliefd-23435 kinderen verhalen (krul)


    I recycle my thoughts.

    Bird schreef:
    (...)
    Dan kijk je waarschijnlijk niet veel verder dan de ontmoeting-verliefd-23435 kinderen verhalen (krul)


    Waarschijnlijk niet nee. Maar noem jij eens zo uit je hoofd drie verhalen waarin je niet een relatie krijgt met iemand van Tokio Hotel?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Op dit moment vind ik het stiekem ook wel grappig. Omdat er hier geklaagd word over het aantal tokio hotel topics in het forum, terwijl er dit eigenlijk ook eentje is, ook al is het een klacht.
    -niet rot bedoeld ofso, ik vond het gewoon eventjes grappig over komen (;

    Irgendwann schreef:
    Op dit moment vind ik het stiekem ook wel grappig. Omdat er hier geklaagd word over het aantal tokio hotel topics in het forum, terwijl er dit eigenlijk ook eentje is, ook al is het een klacht.
    -niet rot bedoeld ofso, ik vond het gewoon eventjes grappig over komen (;


    Dat bedacht ik mij eigenlijk ook al en ik ben het er ook mee eens. Maar ik blijf bij mijn standpunt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Dat bedacht ik mij eigenlijk ook al en ik ben het er ook mee eens. Maar ik blijf bij mijn standpunt.

    Ja, ik vind het ook echt wel overdreven hoor. Ik vraag me echt af hoe lang ze het nog gaan volhouden topics te blijven maken over wat ze hebben mee gemaakt op welk concert -_-"