• http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=HE2MP9BQ

    zware overdrijving en belachelijke leugens


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    SilentShadow schreef:
    Zolang Bill, Tom, Georg & Gustav gelukkig en gezond zijn, maakt het mij niets uit wat er over hun geschreven wordt! Ik blijf ze altijd herinneren als de band die mij unieke & nooit te vergeten gevoelens en gedachtes gaf, en die mij kéér op kéér weer heeft doen lachen. <3
    Journalisten/paparazzi mogen schrijven wat ze willen. Het maakt mij pas iets uit als het invloed heeft op het geluk of de gezondheid van Tokio Hotel. (:

    xXx

    Hallelujah, je haalt me de woorden uit de mond <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tokio Hotel is GAY


    I wish you were here.

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.

    Jup..


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ghehe mensjes , dit is een goeie recensie hoor , ik heb die krant thuis en geloof me , die vinden alles en iedereen slecht :'D en ze geven toch goeie commentaar op het showgehalte van het concert. ik kan het weten ze hebben al veeeeel slechtere commentaren geschreven , en voor TH vind ik het dus een tamelijk goeie recensie :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Monster23 schreef:
    Tokio Hotel is GAY


    Inderdaad, maar wat willen ze niet geloven. 8D


    Smiling but close to tears.

    Het is waar dat Tokio Hotel over zijn hoogtepunt over zijn, en dat inderdaad zoals de anderen zeggen enkel de échte fans nog over zijn. Maar het is ook zo dat die schrijver/schrijfster een beetje teveel haar eigen mening in de tekst heeft gezet, en dat vind ik niet zo goed. Dat beïnvloedt teveel. Ik vind het niet leuk dat er zo over hen wordt geschreven, maar ik negeer het gewoon.

    Monster23 schreef:
    Tokio Hotel is GAY
    Correctie BILL is gay (:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)
    Correctie BILL is gay (:


    De rest ook hoor. :'D


    Tell me something i don't know.

    Confused schreef:
    Je kan lullen wat je wilt, maar ze hebben gelijk. De hype is over, alleen de echte fans zijn er nog.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wil hier toch op re-reageren.

    Ik zie dus reacties met 'de échte fans zijn overgebleven', maar daar ben ik het toch niet mee eens.

    Ikzelf ben nog fan, en dat ben ik al bijna 4 jaar, maar geloof het of niet, TH heeft een grote 'verandering' gemaakt vergeleken met Schrei/Zimmer 483. Als je dan kijkt naar Humanoid. De stijl is best anders geworden, en dat kan bij heel veel oude fans niet in de smaak gevallen zijn (ik ken er genoeg), dus die zijn afgehaakt. Maar dat iedereen die afgehaakt is een neppe fan is vind ik absoluut niet. Je kan niet je hele leven fan blijven van TH, dus als je om wat voor reden dan ook afhaakt, ben je dan ook een fake fan? Don't think so..

    Sorry, ik kon m'n mond weer niet houden maar ik wilde het toch even zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 20:30 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Omg, oké die tekst is echt té subjectief geschreven. Jesus Christ, het is zo belachelijk dat het grappig wordt. Tokio Hotel vergelijken met Justin Bieber? Haha, zieklachen. En dat Tokio Hotel zogezegd geen 'echte groep' is, is ook maar dikke zever. Jonge jonge, wat een kutbericht.

    Rewind schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.


    Let's do this poo

    Dat ze over hun hoogtepunt heen waren was voor het concert allang al te merken. En serieus, die outfit van Bill, ik vind dat hij uit de kast probeerde te komen ;'3.

    But whatever, zo zie je maar wie de echte fans zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ach ja. eerst vond ik ze wel leuk maar nu eigenlijk niet meer. En je hoort er ook niet meer zo veel van. Best jammer.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Rewind schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.

    Ja jo, tuurlijk
    ik was fan omdat ik op Bill en Tom geilde en ik er zeker van was dat ik met hun ging trouwen. Ja tuurlijk, het is niet omdat mijn muzieksmaak veranderd is dat ik daarom alleen fan was van de tweeling hoor ,__,
    damn echt elke fan zegt dat huh en ik word er gek van.

    maar OT
    ik vind dat het artikel best gelijk heeft.