UNCOMMON schreef: Ergens is het waar. Ze zijn niet meer de populairste. Maar, trek het je niet aan. Die schrijver / schrijfster moet er duidelijk niks van hebben. Nou, dat is dan zijn / haar probleem. Wij vinden het nog altijd leuk, dus wat zou ons stoppen?
jullie zeggen wel; de echte fans zijn er nog, maar ik was een echte fan, en ik ben nu geen fan meer. ;] Komt alleen maar doordat ze zulke slechte muziek zijn gaan maken, maar dat vinden jullie niet.
en ja het is waar, Tokio Hotel is minder populair geworden. En alles wat daar staat is waar. Iets aan gedikt, maar toch waar.
Oke, als ze op 8 duizend mensen hebbe gteld, en dur maar 6 duizend kome is dat wel jammer, mr komop 6 duizend mensen is toch best wel veel hoor!! De schrijver/schrijfster moet niet zo overdrijve
Touwens: 'Tijdens Zoom into me kwam er niet alleen vuur uit het podium, maar ook uit de piano van Tom Kaulitz'. Sinds wanneer heeft Tom n piano?!
BlueWolf schreef:
Oke, als ze op 8 duizend mensen hebbe gteld, en dur maar 6 duizend kome is dat wel jammer, mr komop 6 duizend mensen is toch best wel veel hoor!! De schrijver/schrijfster moet niet zo overdrijve
Touwens: 'Tijdens Zoom into me kwam er niet alleen vuur uit het podium, maar ook uit de piano van Tom Kaulitz'. Sinds wanneer heeft Tom n piano?!
Sinds de nieuwe tour ?? x'D
Maar dat klopt dus wel echt hoor, er kwam vuur uit Tom zijn piano