• voor in dit verhaal

    hallo,
    ik heb het even bedacht dat tom een nieuwe vriendin gaat krijgen maar het word nog een ergere bitch en slet als joyce.
    dus dit ga jij dan eventjes invullen:
    naam:
    leeftijd:
    goede eigenschappen:
    slechte eigenschappen:
    foto:
    positief over tom:
    postitief over bill:
    positief over sanne:
    negatief tom:
    negatief bill:
    negatief sanne:
    waarom zou ik met jou moeten schrijven?:

    xxxxdankdankdank

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 18:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Dionne Rosenthal
    Leeftijd: 16
    Goede eigenschappen: lief (tegen mensen die ze vertrouwd), betrouwbaar, romantisch.
    Slechte eigenschappen: perfectionistisch, alles moet op haar manier, veeleisend, vals (super lief doen tegen Tom, maar bitcy doen tegen anderen). Ze is niet wie Tom denkt wie ze is.
    Foto:

    http://web.orange.co.uk/images/ice/monkeymusic/pixie_lott_bdc145c6519c636c053f29c310dc01bc.jpg

    Positief over Tom: leuk haar, mooie ogen, perfect lichaam, hot as hell, vette kledingstyle, zorgzaam, romantisch, en het belangrijkste: rijk.


    Hallo, Dionne hier. Ik wil even iets zeggen. Natuurlijk klopt het allemaal wat hierboven staat. Tom is nu eenmaal hot as hell, zorgzaam en romantisch etc. Maar waar ik om geef, is de roem die ik krijg. Tom bekend, ik bekend. En wauw, Tom in bed...

    Positief over Bill: best cool dat hij zijn eigen stijl durft te hebben, maar verder moet ik hem niet.
    Positief over Sanne: ze is cool met Bill.
    Negatief over Tom: hoe hij naar al die andere meiden kijkt. Die meiden verdienen hem niet! Allemaal slijmerds... diep vanbinnen willen ze hetzelfde als wat ik wil, dus beter dat Tom bij mij blijft.
    Negatief over Bill: hij werkt me op mijn zenuwen. Hij is druk as hell, het is een aansteller, hij ziet eruit als een meisje (en dan geen eens een knappe), en ik heb de neiging om hem figuurlijk uit de kast te sleuren, want het ziet er niet naar uit dat hij het zelf gaat toegeven... GAY!
    Negatief over Sanne: net zo erg. Ze is irritant, druk, en alles wat ik haat. Laat mij en Tom gewoon met rust, dude!


    Waarom zou ik met jou moeten schrijven?

    Omdat ik mezelf eigenlijk best wel geniaal vind, met wat ik hierboven even heb neergekwakt. :Y) En omdat ik jou lief vind. :$


    I don't care about my guilty pleasures for you.