• Ja, mijn beste vriendin Valerie was vandaag jarig en ze had voor haar klas donuts besteld. Maar vermits ik niet bij haar in de klas zit was ze er voor mij één vergeten meebestellen ~ niet dat ik daar een drama van maak of zo :')
    En tijdens de middag had ze beloofd om mij de helft van haar donut te geven ter compensatie. Ze deelde die na school uit. Maar toen ik bij haar aankwam trok ze zo'n schijnheilige bek en zei Hayriye (friend) 'Ik denk dat Valerie iets moet opbiechten'.
    Juist, ze had de hele donut opgegeten. Ik was helemaal boos ~ niet echt of zo hoor ;D en nu stuurt ze opeens naar mij: 'Maandag krijg je een cadeau van mij, raad is wat.' Dus ik helemaal blij 'Een donut'
    Haha, ze is gewoon geweldig
    _O_
    Nog iemand zo'n leuke vrienden?

    Haha, dat is lief van haar! :3


    Never run out of reasons to smile...

    Hehe x3 Geweldig!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee, ik heb geen leuke vrienden. -Hoopt dat Lindsey en Britt dit niet lezen. Héhe-(cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Wat lieeef =3

    haha
    leuk ^^

    Nee, alleen heb ik een vriendin die voor haar verjaardag lolly's heeft uitgedeeld. Maar ik wou er twee, dus mocht ik er twee ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nee, ik heb niet zulke vrienden. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.