• Bij Zoeken [boven in het Quizlet scherm] kan je zoeken naar deze dingen;
    - quiz titel
    - quiz omschrijving
    - quiz uitkomst
    - username
    - tags
    - story
    - poll
    - voornaam
    - woonplaats


    Maar zou het niet handig zijn als je bij 'story' ook bijvoorbeeld kan zoeken naar een speciale genre, en dat er dan staat story - genre . Zoals 'thriller' en dat je dan alle thriller story's krijgt ;']


    Proud.

    Ik vind het opzich wel een goed idee, maar wordt het rijtje dan niet wat lang?x;


    everything, in time

    voor! (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ja, ja : voooor _O_

    Zou kunnen.
    Maar volgens mij krijg je dan stories die aangeduid staan als Thriller, maar eigenlijk helemaal niet eng zijn. -bijv-
    Kunnen ze beter de tags terug invoeren, vind ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gebruik die gernes niet, maar als het handiger zou zijn voor de andere ben ik voor (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Desolate schreef:
    Ik vind het opzich wel een goed idee, maar wordt het rijtje dan niet wat lang?x;


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben voor :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben voor. Dat je dan bij de eerste storie - genre kiest en dan bij de tweede staan de de genres waar je uit kan kiezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat zoek ding spoort niet, want ik tikte in 'Alex Gaskarth' en kreeg ik opeens allemaal verhalen over Alex Evans en die shit.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -voorgesteld aan Rutger-


    Wie du mir, so ich dir.

    Done :D


    Dit is mijn signature...

    Laat maar. (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:05 ]


    Great minds think alike.